Nuffnang

Thursday, December 25, 2014

Water Pitcher Shaklee - air lebih segar dan selamat

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Fa selalu ade masalah air minum. Dekat rumah ni ada dua penapis air, yang mana kedua-duanya sambung pada paip air. Dah lah rumah fa ni ade masalah tangki, air selalu kecik je, jadi kalau nak tadah air minum tu berjam menunggu botol penuh.

Filter pulak mahal nak beli, sebab direct dari tangki, jadi sah-sah lah kotor kan? Jadi filter ni kena kerap tukar. Kos lagi. Nak cuci pun kena baik-baik, dah ambil masa pulak nak cuci bersih filter tu. Airis pulak fa selalu sejukan air yang fa dah masak. Kadang-kadang fa kena beli air mineral untuk jadikan air minum kat rumah ni sebab masalah air yang disalur sangat perlahan.

Bila nampak SET GET CLEAN WATER PITCHER ni terus tergerak hati nak beli nanti. Tunggu next pembelian. Water pitcher ni macam jug air yang ringan dan boleh bawak pergi mana-mana pun. Ianya tak pelukan electrik dan tak perlukan sambungan paip air. Hanya perlu tuang air dalam jug ni, lepas tu boleh minum macam biasa. BESTKAN?

Ada orang cakap air dari water pitcher ni rasanya segar dan manis. Apa nak tunggu lagi.. jom pakat beli sama-sama water pitcher ni!!


Percaya atau tidak, bahan kimia yang memudaratkan kesihata a da sekeluarga sebenarnya boleh hadir dalam air minuman. Logam, pencemaran industri, racun perosak, bahan tercemar boleh memasuki bekalan air dan akan mengganggu kesihatan kita dalam jangka masa yang panjang. 

Agensi perlindungan alam Amerika Syarikat sehingga 20% air yang kita minum dicemari plumbum dan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telan melanggar akta air minum yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.

GET CLEAN WATER PITCHER dari SHAKLEE
Merupakan revolusioner baru penapisan sistem water-filtration picther disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan 99% lead serta berpuluh-puluh bahan pencemaran lain yang mungkin membahayakan kesihatan anda.

Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air minuman anda dimana ia dapat mengendalikan 80 gelen air. Setiap penapis diperbuat daripada tempurng kelapa yang mampan karbon yang menggunakan proses zeroemission. Get Clean Water Pitcher merupakan WATER FILTRATION PITCHER yang PERTAMA dengan sistem penapisan karbon-block yang boleh diisi semula, jadi kurang sisa akan ke tapak perlupusan.

SELAMAT
Menyingkirkan kandungan plumbum dan mengurangkan pelbagai kandungan tercemar yang terkandung dalam air. Diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association (WQA) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan bendasing lain.

MESRA ALAM
Memelihara alam sekitar kerana menggunakan sistem penurasan jag air dengan blok karbon isian semula yang pertama dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa, setiap penuras diperbuat daripada tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

HANDAL
Menghasilkan 303 liter air (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana 2 kali ganda banyaknya daripada jenama lain dan mengurangkan bahan tercemar yang membahayakan kesihatan anda.

PILIHAN BIJAK
Menjimatkan kos perbelanjaan dimana dengan beberapa sen seliter sahaja GET CLEAN WATER dapat memberikan air yang bersih, enak dengan meter yang bijak menandakan bilakah anda perlu menukar penuras baru.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...