Nuffnang

Monday, December 22, 2014

TESTIMONI : Kulit semakin berseri dengan Vitamin C dan vitamin E Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Pernah tak anda mengalami masalah jerawat, parut, dan kulit berminyak serta kusam sebelum ni? Fa pernah ada masalah jerawat yang memang teruk sampai rasa nak keluar rumah tu segan sangat. Jerawat batu yang bernanah + merah-merah.

Tapi fa bernasib baik, masa tu mama memang bawak fa pergi skin specialist untuk buat rawatan muka. Masa tu sekolah, jadi taktahu lah berapa ratus duit yang mama keluar untuk rawatan tu. yang fa ingat, fa diberi ubat anti-biotik dan terpaksa beli satu set pencuci muka yang harganya peratus ringgit. SERIUS yang ni fa tak tipu sebab fa ingat lagi mama suruh skip dulu beli skin care tu sebab dia cakap makan je antibiotik sebab mahal sangat!.

Tapi last-last Jerawat tu makin teruk jugak, hilang memang hulang, tapi tumbuh yang baru.. Kenapa kulit fa licin sekarang? Oh YES.. sebab mama bagi fa makan ALFALFA untuk detox dari dalam. Alhamdullilah lepastu jerawat makin berkurang.


Vitamin E Complex dan Vitamin C SR adalah pilihan terbaik untuk mereka yang mahukan kulit bebas jerawat dan bebas parut. Dua vitamin ni sekarang dah jadi kegilaan ramai dan fa sendiri dah jual berbotol-botol + banyak testimoni mereka yang berpuas hati dengan pengambilan 2 vitamin ni.
Alhamdullilah... fa suka dapat bantu semua yang ada masalah macam ni.

Jadi anda yang ada masalah jerawat, kulit kusam, parut, kulit tak sekata, alergi PM fa sekarang untuk dapatkan VITA C dan VITA E dengan HARGA PROMOSI TWIN PACK!

Jangan tunggu sampai ianya melarat...

Vitamin C SR Shaklee
Mencantikan Kulit
Mengambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigment juga merupakan penyebab utama kepada jeragat.

Vitamin E Complex
Anti Penuaan
1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan texture kulit dan tona muka, dada dan otot peha.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...