Nuffnang

Thursday, November 6, 2014

Vivix™ Shaklee Bantu Perokok Tegar Berhenti Merokok!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ramai kat luar merupakan perokok tegar. Baik lelaki atau perempuan masing-masing ada cerita sendiri kenapa jadi perokok tegar. Lagi kesian kalau si ayah merokok sambil kendong anak, suami merokok sebelah isteri yang sarat hamil dan ada juga wanita hamil merokok! Masa fa kerja dekat KLCC ni senario biasa hari-hari yang fa nampak.

Alhamdulilah en.suami bukan seorang perokok dan keluarga sebelah suami dan fa sendiri bukan perokok. Cuma Arwah ayah fa dulu merupakan perokok tegar.

Kesan asap rokok kepada ibu hamil dan bayi:
  • Risiko kecacatan bayi.
  • Kelahiran pra matang
  • Risiko bayi untuk mendapat asma adalah lebih tinggi
  • Keguguran bayi
  • Tumbesaran janin terencat
  • Pendarahan ibu hamil
  • Kanser
  • Bayi kurang berat badan
  • Macam2 lagi

Masa di IMKK hari tu, Dr Azizan Osman (DAO) berjaya sedarkan ramai orang tentang bahayanya rokok dan ada yang terus janji untuk berhenti merokok. Dalam seminar DAO, Rokok merupakan salah satu sumber negatif yang ada pada tubuh kita yang membuatkan kita akan sentiasa negatif setiap masa.

Bayangkan anda habiskan duit untuk membeli rokok dimana jika anda berhenti merokok berapa banyak duit anda jimat dan boleh disalurkan pada benda yang lebih berfaedah kan? Duit Jimat, Kesihatan diri dan keluarga terjamin.

Rokok juga dah diSAHkan HARAM . Tengok sahaja kandungan dalam sebatang Rokok segala macam racun


Rokok mengandungi nikotin. Nikotin merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan.

Memang susah nak berhenti merokok kan? Boleh jadi menggigil satu badan ketagih kalau tak dapat sebatang rokok sehari. Tapi kalau anda sayangkan diri anda dan keluarga, Niat yang betul mesti anda mampu lakukan.

Bayangkan rupa paru-paru yang bertahun-tahun diselaputi nikotin yang terdapat dalam Rokok
Bagaimana VIVIX Shaklee dapat membantu?
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin. Pengambilan Vivix yang merupakan sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi.

Testimoni Perokok Tegar


Ramuan yang terdapat di dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari reservatrol.

✔ Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.

✔ Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin

✔ Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.

✔ Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

Jom kira :
Sekotak ROKOK = RM13.50
Sebulan = RM13.50 x 30 hari = RM405
Setahun = RM405 x 12 = RM4,860.00

Sebotol VIVIX hanyalah RM475 (harga runcit)
Sebotol dapat tahan selama 1-2 bulan.

Dengan RM475 sebotol anda mampu elakan kos rawatan Hospital yang mahal dan mampu selamatkan nyawa anda dan orang sekeliling anda.

Cakapkan TAK NAK! pada rokok. Anda mampu lakukan!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...