Nuffnang

Wednesday, November 26, 2014

Testimoni - Kekal Muda dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

" Ada anak murid cakap saya macam baru lepas grad, tuhari jumpa kawan baru tanya saya dah kahwin ke belum, macam tak percaya umur saya 40 tahun"

"Badan ringan rasa cergas, ada orang kata saya makin kurus, sekarang saya kurang pakai bedak dekat muka. Parut kat muka macam tak nampak... parut kat badan dah pudar"



Haaaaaaaa ni testimoni BEST pengguna VIVIX Shaklee! Best sangat tau bila baca testimoni macamni rasa semangat nak share dengan semua!

Vivix Shaklee ni bukan dikhususkan untuk penyakit-penyakit kronik je, malah Vivix Shaklee ni memang terkenal sebagai ANTI PENUAAN yang terlaris sekarang. Fa baru je jual 2 botol Vivix hari ni- Alhamdullilah-

Anda boleh pilih sendiri cara untuk anda nampak muda dan kekal muda. Anda boleh je nak buat rawatan muka yang hanya fokus luaran sahaja atau anda minum sesudu kecil VIVIX dan dapat kecantikan luaran dan kesihatan dalaman. 

Sebotol VIVIX hanyalah RM475 (harga runcit)
Sebotol dapat tahan selama 1-2 bulan.

Bagi fa harga tu terlalu murah nak dibandingkan dengan khasiat dan kebaikan yang anda dapat dalam satu botol Vivix Shaklee ni. Tepuk dada tanya diri :)


Manfaat Vivix
✓Menggalakkan penuaan yang sihat
✓Petlindungan antioksidan yang baik
✓Membantu mengurangkan risiko sakit jantung
✓Menyokong ketahanan srl dan baiki DNA
✓Menyokong fungsi kardiovaskular yang baik
✓Membantu anda lebih cergas dan bertenaga
✓Menyokong kesihatan secara keseluruhan
✓Menyokong kesihatan sendi
✓Menyokong sistem imun

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...