Nuffnang

Tuesday, November 25, 2014

Testimoni : Berat turun, Badan ringan, Kurang makan - Vivix Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Selain dari Vivix Shaklee bagus untuk pesakit diabetes, darah tinggi, kencing manis, kanser, jantung dan banyak lagi penyakit KRONIK, VIVIX  juga boleh kurangkan selera makan anda sekaligus dapat turunkan berat badan selain dari pakej kulit cantik dan awet muda. Menarik bukan?



Testimoni ni dari someone special.My lovely Cousin. Dia actually beli Vivix untuk ayah tapi dia pon join makan sekali. Makan tak kerap pon. Sebab share kan, sebotol pon tak habis tapi result dia dapat
  • Kurang selera makan
  • Berat badan berkurang
  • Kulit cantik & lembab
" Cam best kurang selera makan. Makan sekali je rasa kenyang dan kalau makan 2 atau 3 kali tapi tak banyak. Memang rasa susut sikit ni.
Kulit muka & bibir yang kering dah rasa lembab, muka makin licin.
Best la makan tak banyak!"


Kenapa Vivix boleh turunkan berat badan dan buat kulit muda jelita?
Dalam Vivix ada resveratrol yang menaikkan metabolisma badan, memusnahkan lemak-lemak dalam badan untuk digunakan sebagai tenaga dan menghalang kenaikan paras hormon estrogen supaya lemak-lemak tidak disimpan.

Selain itu Vivix juga merupakan produk Anti Penuaan yang terbaik dan terlaris masa kini kerana Ianya kaya dengan ekstrak resveratrol tulen.



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...