Nuffnang

Tuesday, November 25, 2014

Testimoni : Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Testimoni cust yang berjaya HAMIL dengan pengambilan secara konsisten GLA. B-COMPLEX dan ESP Shaklee.

"Alhamdullilah.. Akhirnya tercapai juga hasrat seorang cust yang inginkan cahaya mata.. berkat dari usaha beliau yang tak pernah putus asa tuhan kurniakan beliau rezeki..disamping mencuba produk Shaklee .. saya amat gembira mendengarnya..Semoga selamat hingga melahirkan aminnn"


Sebab itu sekiranya ada cust yang PM untuk produk kesuburan, selain GLA yang membantu untuk menstabilkan kitaran haid supaya senang nak target waktu subur, fa cadangkan juga ESP dan B-Complex sebab ketiga-tiga ni sangat membantu sama sendiri.

ESP SHAKLEE
ESP diperbuat dari soya NON GMO yang dapat membantu memulihkan kesihatan lelaki dan wanita juga mampu menstabilkan hormon dalam badan dan sekaligus membantu kepada kesuburan

B-Complex (with Asid Folic)
Pengambilan asid folic bersama-sama dengan vitamin B6 dan B12 diperlukan untuk mengelakkan anemia yang boleh mengganggu kesuburan dan mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neutral.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...