Nuffnang

Wednesday, November 26, 2014

Set Kesuburan Shaklee - ESP Bantu dalam kesuburan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Zuriat merupakan sesuatu yang paling dinanti oleh pasangan suami isteri. Ada yang bernasib baik, sebulan kahwin terus disahkan pregnant. Namun ada juga yang terpaksa tunggu bertahun-tahun untuk menimang cahaya mata.

Ini pengalaman fa sendiri, 2 tahun menanti kehadiran cahaya mata. Dalam masa dua tahun bermacam-macam kaedah dan produk fa cuba. Dua klinik kesuburan fa pergi. Tapi masih gagal jugak untuk hamil. Last fa cuba Shaklee. Shaklee terus tepahat dekat hati sehingga sekarang.

Bagaimana ESP bantu dalam kesuburan?
ESP Shaklee yang sangat sedap tu fa ambil untuk tenaga selain dari untuk kecantikan dan kesihatan luar dan dalam. ESP juga berperanan untuk menstabilkan hormon dalam badan sekaligus membantu untuk kesuburan.

ESP  juga membantu membina sel-sel tisu rahim yang baru dan lebih kuat untuk menampung bayi. ESP juga membantu menghasilkan ovum dan sperma yang berkualiti dan sihat.


KEBAIKAN ESP SHAKLEE

♧ Membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.

♧ Protein ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna

♧ ESP membina sel otot, kulit dan hormone yang seimbang

♧ Menyokong kesihatan prostat (lelaki)

♧ Memberikan tenaga berpanjangan kepada tubuh badan

♧ Meningkatkan tahap kesihatan berada pada tahap optimum

Selain itu pengambilan GLA dan B-Complex juga perlu untuk anda hamil dengan Izin Allah.

GLA Shaklee
Menstabilkan kitaran Haid, Menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti.

B-Complex Shaklee
Pengambilan asid folic bersama-sama dengan vitamin B6 dan B12 diperlukan untuk mengelakkan anemia yang boleh mengganggu kesuburan dan mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neutral.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...