Nuffnang

Tuesday, November 25, 2014

ESP dan Alfalfa Shaklee bantu pengeluaran susu ibu

Airis dah nak masuk setahun. Tapi sampai sekarang penghasilan susu fa meriah walaupun tak sebanyak dulu. Alhamdullilah. 

Kadang-kadang risau gak nak minum ESP dan makan Alfalfa sebab breast konfem penuh susu dan kalau airis tak hisap kejap je dah bengkak susu. Tapi bila fikir khasiat dang terkandung dalam ESP dan Alfalfa fa konsisten sehingga sekarang . Alhamdullilah rezeki Allah beri pada Airis tak pernah putus.

Lagi best bila setiap kali ada cust yang beli Set Penyusuan ESP dan Alfalfa mesti ada je berita Happy yang fa terima. Susu meriah, susu pekat, boleh buat stok susu macam-macam lagilah. Alhamdullilah ESP dan Alfalfa banyak bantu ibu-ibu yang nak fully breastfeed baby mereka dengan izin Allah.

"Pengambilan set menyusu Shaklee semasa pantang sehingga sekarang membantu saya dalam penghasilan susu. Dari 6 oz sekarang 18 oz. Makan B-Complex juga boleh tambah kepekatan susu"


Jangan fikir ESP dan Alfalfa ni milkbooster je ye, banyak lagi khasiat dua supplement ni selain membantu dalam penghasilan susu.

1) Alfafa Complex (Selepas bersalin dan menyusu - as MILK BOOSTER) 
Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU

2)Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)
Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.
ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

5 Tips berkesan untuk penghasilan susu yang banyak:
1) Kekerapan pam susu - Sebaiknya pam selepas bayi anda menyusu untuk meransang pengeluaran yang banyak
2) Minum air masak secukupnya.
3) Elak Stress
4) Minum minuman berkalsium seperti susu dan horlick
5) Susukan anak dengan kerap, bila-bila masa & ikut demand anak.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...