Nuffnang

Friday, October 17, 2014

Jom Kenali Meal Shakes Shaklee dan Kebaikannya untuk kanak-kanak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Setiap ibu bapa pasti mahukan sesuatu yang terbaik untuk anak-anak kan? Pilihan makanan tambahan untuk mereka adalah perlu untuk memastikan tahap kesihatan mereka terjamin terutama anak-anak yang sudah bersekolah. Vitamin dan minerals yang seimbang diperlukan untuk tumbersaran yang sihat dan perkembangan IQ mereka.

Meal Shakes Shaklee merupakan supplement soya yang berkualiti tinggi yang dikhaskan untuk kanak-kanak yang berumur 1 tahun keatas. Rasa vanila yang sedap mampu menaikan selera si anak dan boleh dijadikan sebagai sajian minum pagi atau malam.

Memang sudah menjadi kebiasaan kanak-kanak gemarkan makanan ringan berbanding sayuran hijau dan buah-buahan. Anak-anak juga akan mula memilih makan dan hanya makan makanan kegemaran mereka sahaja. Ini akan menyebabkan anak-anak tidak mendapat vitamin yang mencukupi sekaligus dapat membawa kepada penyakit dan tahap kesihatan menurun.


Meal shakes diperbuat daripada bahan semulajdi - buah-buahan,sayuran,kacang soya, lactabumin(sejenis susu) dan lain-lain. Dimana lactabumin adalah bahan yang mengandungi organisma protin yang sangat bekualiti dan mudah diserap kedalam sistem tubuh.

6 fakta menarik tentang Meal Shakes Shaklee:

Nutrisi Lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin,mineral, dan zat.
Membekalkan nutrisi kepada tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa) membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folic, biotin, kaya dengan kalsium magnesium yang diperlukan untuk pembinaan tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
Anti oksidan - Mengandungi vitamin A,C,E, Zinc, Selenium, yang merupakan agen ati-oksida melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
Megembalikan seri wajah - Mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat Besi dan copper yang cukup untuk bina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
Detoksifikasi - Kaya dengan serat untuk membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut & usus
Rasa yang lazat - Perasa vanila yang lazat, tidak mengandungi pewarna & gula tiruan.

Siapa yang perlukan Mealshakes?
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang kurang selera makan atau “picky eater”
  • Kanak-kanak yang ada masalah sembelit
  • Kanak-kanak penghidap asma/lelah
  • Kanak-kanak yang kerap demam
  • Kanak-kanak yang sukar untuk telan ubat/tak suka makan ubat
Kebaikan Meal Shakes untuk Kanak-kanak.

1. NUTRISI LENGKAP
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak.

4. Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kanak yang sering mengalami masalah sembelit.

Untuk buat anak anda lebih berselera, selain dari dibancuh bersama susu atau minuman kegemaran anak, anda boleh cuba pelbagai resepi Meal Shakes.


Meal Shakes ni bukan sahaja untuk kanak-kanak malah sesuai juga untuk ibu hamil, ibu menyusu dan warga tua yang hadapi kesukaran untuk menelan pil.

Jadi jom beli Meal Shakes hari ini juga!!

PROMOSI MEAL SHAKES BELI 3 PERCUMA 1 SEPANJANG BULAN OKTOBER 2014

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendah lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • Sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi Ibu menyusu , Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua
  • Setiap bancuhan Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.
JOM DAPATKAN SEKARANG SEBELUM TAMAT TEMPOH PROMOSI!!
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-384 1916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan Tasik Selatan
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...