Nuffnang

Monday, September 29, 2014

Susu Semakin Meriah dengan Set Penyusuan Shaklee ( Alfalfa & ESP)

Fa nak share testimoni customer yang berjaya.

Customer ni cuba cari alternatif untuk memperbanyakan susu badan sekaligus untuk buat stok EBM jadi dia consume ESP dan Alfalfa Complex Shaklee.

Yang bagusnya customer ni, dia rajin buat power pumping dan amalkan tips ekslusif yang fa share. Power Pumping adalah satu teknik mengepam susu ibu yang boleh meningkatkan penghasilan susu ibu dan inilah hasilnya.


"Alhamdullilah, susu dah makin banyak, sekali pam dapat 7 auns, sebelum ni dapat 3-4 auns je"

Perlu fahamkan vitamin/supplement bukanlah cara untuk memperbanyakkan susu  tetapi supplement yang diambil untuk memastikan tubuh ibu sentiasa sihat, bertenaga, ceria dan terus bersemangat dan secara tidak langsung mampu membekalkan susu yang banyak untuk bayi.

Konsep Penyusuan :
LEBIH KERAP BAYI DISUSUKAN ATAU LEBIH KERAP SESI PERAHAN MAKA LEBIH BANYAK SUSU IBU DIHASILKAN.



Set Penyusuan Budget Shaklee: 



1) Alfafa Complex (Selepas bersalin dan menyusu - as MILK BOOSTER)

Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU

2)Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)
Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.
ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...