Nuffnang

Sunday, June 15, 2014

VITAMIN E: Vitamin terbaik untuk Suami Isteri

Bulan ni kan bulan Vitamin E, vitamin E ni memang fames dalam hal-hal kecantikan. Kalau tengok kat farmasi tu kebanyakan krim-krim kecantikan ada vitamin E, fa pun kalau mencari pencuci muka ke, krim muka ke mesti ambil yang ada vitamin E

Tapi tahu tak Vitamin E juga dapat membantu mengatasi masalah kedinginan dan sangat membantu dalam aspek kesuburan sebab tu dalam Set Kesuburan Shaklee terdapat Vitamin E.

Menyelesaikan masalah kedinginan (low Sex Drive)


Bagi ibu-ibu yang menyusu, masalah kedinginan biasa dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Manakala bagi suami pula, kedinginan mungkin berlaku disebabkan faktor keletihan dan sebagainya.

Selepas melahirkan anak, kebanyakkan wanita fobia atau takut untuk bersama suami dan menyebabkan nafsu menurun dan ini mengundang kepada masalah kedinginan dan kekeringan kerana vagina tidak akan mengeluarkan lendir yang mencukupi semasa hubungan intim.

Selain itu faktor keletihan antara punca utama dalam masalah kedinginan ini. Ye lah, bukan senang nak jaga anak kan. Dengan tidur yang tak cukup masih berjaga malam, nak uruskan hal-hal rumah tangga, memasak membasuh mengemas semua itu akan menyebabkan mood bersama suami semakin menurun.

Sebab itu sangat disarankan vitamin E kerana vitamin E memainkan peranan yang penting untuk menghasilkan hormon seks serta merangsang libido. Vitamin E juga dilebelkan sebagai vitamin untuk kesihatan seksual (sexual vitamin)

Peranan Vitamin E untuk Suami:
Lebih tenaga (seksual)
Ereksi yang lebih lama
Libido yang lebih kuat
Lebih mudah terangsang
Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat.

Peranan vitamin E untuk Isteri:
Lebih tenaga (seksual)
Libido yang lebih kuat
Lebih mudah terangsang
Untuk menstabilkan hormon seks wanita terutama mereka yang menyusu.

Menyelesaikan Masalah Kesuburan


Masalah kesuburan selalu dikaitkan dengan wanita, tetapi tahu tak lelaki juga menyumbang sebanyak 30 peratus kepada masalah ketidaksuburan dan peratus ini sama banyaknya dengan wanita. Jadi janganlah salahkan hanya sebelah pihak bila sebut pasal ketidaksuburan.

Pelbagai faktor yang menyebabkan para suami mengalami masalah kesuburan dan pengambilan vitamin dari awal dapat mengatasi masalah ini dan antara usaha yang terbaik dilakukan sekiranya inginkan zuriat,

Saranan 3 jenis vitamin untuk lelaki ialah :
Vitamin E Complex
Memperbaiki motiliti sperma
Meningkatkan jumlah sperma
Mendorong / Meningkatkan libido / nafsu (ghairah seksual)

Zinc complex
Meningkatkan kesihatan seksual dan testosteron level
Meningkatkan motiliti sperma
Mengurangkan risiko Kanser Prostat
Coq health
Membantu meningkatkan stamina dan tenaga
Membantu menggalakkan fungsi sihat kepada semua saluran darah, termasuk laluan darah ke jantung
Stamina seoarang lelaki akan lebih tinggi
Manakala masalah ketikasuburan wanita pula terjadi desebabkan oleh ketidakstabilan hormon.

Saranan vitamin untuk wanita ialah:
GLA
membantu mereka yang mengalami kitaran haid tidak teratur atau tidak tetap serta masalah senggugut ketika pra haid yang selalu dialami oleh para isteri.membantu meningkatkan kesuburan isteri sekaligus meningkatkan potensi untuk persenyawaan berlaku.membantu untuk sperma hidup lebih lama dalam tiup fallopio lalu meningkatkan peluang untuk persenyawaan berlaku.

ALFALFA
Membantu dalam mengatasi masalah Keputihan.
Dikenali sebagai kerana bertindak sebagai kacip fatimah dalam membantu dalam hubungan suami isteri.

Jadi pada mereka yang inginkan zuriat tetapi ada masalah seperti diatas, boleh lah hubungi fa untuk dapatkan vitamin yang disarankan.

*Vitamin E = BUY 6 FREE 1

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...