Nuffnang

Monday, June 16, 2014

Combo Set Ramadhan : Set Mighty Triple Gem

Pejam celik pejam celik hujung bulan ni dah nak sambut bulan puasa.

Ramadhan tahun lepas Airis dalam perut, ramadhan tahun ni fa fully BF jadi memang fa perlukan sesuatu yang buat fa bertenaga & tak ganggu penyusuan nanti. fa masih belum ganti puasa yang dulu. 7 hari fa tinggal masa fa mengandungkan Airis. asik delay je sampai tak sempat nak ganti. mungkin salah satu sebab ialah fa perlukan air dan selalu haus lepas sesi pumping atau lepas susukan airis. 

Fa memang kerap minum air, normal lah ibu-ibu yang fully BF ni akan haus yang amat, badan pun jadi lemau je kalau tak minum air atau lambat makan. Sebab tu fa dah buat persediaan awa; dengan ambil Set Mighty Triple Gem ni supaya dapat kembalikan zat-zat dalam badan yang hilang semasa berpuasa & sekaligus buat badan kembali bertenaga. 

Set Mghty Triple Gem ni sangat sesuai diambil ketika bulan puasa. Lebih-lebih lagi bulan puasa ni kita berpuasa dalam musim panas sebab tu sangat digalakkan anbil set ni sebab dalam set ni ada Performance Drink (PD) untuk mengurangkan rasa dahaga.

Siapa yang sesuai ambil Set Mighty Triple Gem ni?
1) Ibu Menyusu
2) Wanita Hamil
3) Mereka yang banyak terdedah dibawah panas matahari & Bekerja keras
4) Kanak-kanak yang baru belajar berpuasa
5) Pengidap Gastrik
6) Orang tua

Set Mighty Triple Gem terdapat:
Meal Shakes

  • Membekalkan 19 mineral dan vitamin yang penting untuk tubuh dan ia amat perlu bagi proses tumbesaran dan mengekalkan kesihatan.
  • sumber yang kaya dengan kalsium dan membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa ini.
  • Memelihara kesihatan melalui kandungan vitamin-vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan setiap hari yang selalunya sukar dipenuhi melalui sajian berbuka puasa dan sahur kita.

ESP Soy Protein Isolate Powder.

  • Merupakan minuman rendah lemak,bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan sembilan(9) asid amino perlu dan 14gm protein soya sihat bagi setiap hidangan.Rasanya yang enak dapat memberikan tenaga pada tubuh dengan protein soya yang berkualiti tinggi.
  • Membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan.
  • Sebagai pelapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidrolik di dalam perut.Oleh itu dapat elak rasa kepedihan perut dan ulu hati.Sesuai yang menghidap gastrik.
  • Gabungan ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manla kesayangan anda sepanjang bulan Ramadhan.

Minuman Performance berperisa oren

  • Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran untuk karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.
  • Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi.
  • Memelihara tahap gula darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
  • Menjadi pilihan ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif dan mengurangkan rasa dahaga.


Disebabkan Bulan Ramadhan yang hampir tiba, fa nak buat SET KOMBO RAMADHAN. korang boleh pilih mana-mana yang sesuai mengikut budget dan keperluan korang.

Combo A (Full Set Mighty Triple Gem)
ESP + Performance Drink + Mealshakes
= Sangat sesuai untuk ibu menyusu, Wanita Hamil, Orang tua.

Combo B
ESP + Performance Drink
= Sangat sesuai untuk penghidap gastrik dan Mereka yang selalu sibuk & kerap terdedah dibawah matahari

Combo C
Mealshakes + Performance Drink
= Sangat sesuai untuk kanak-kanak yang baru belajar untuk berpuasa.

Jadi tak rugi pun beli full Set ni sebab boleh share satu family. En Suami pon dah semakin suka dengan Set Mighty Triple Gem ni sebab dia kata bagi dia energy & tak letih sangat dekat site.

Nanti fa share tips berpuasa untuk ibu menyusu macam fa ye :)

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...