Nuffnang

Saturday, May 24, 2014

Supplemen untuk Jemaah Haji dan Umrah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Lagi seminggu mama nak balik dari Umrah. Sekarang ni tengah HOT berita pasal wabak selsema Middle East Respiratory Syndrome Corona Virus (MERS-CoV)

Sebelum pergi mama dah ambil suntikan vaksin influenza dan ada lah beberapa vaksin yang diperlukan sebelum ke tanah suci. Tapi fa tak lupa bekalkan mama dengan vitamin-vitamin Shaklee untuk kesihatan dia selama 2 minggu di tanah suci.

Alhamdullilah, mama memang penguna tegar Shaklee dari dia muda dulu, jadi tak ada masalah nak pastikan mama makan semua vitamin tu. Fa sempat bekalkan mama dengan Omega, AJHT (Advance Joint Health) dan Ostematrix. Ketiga-tiga ni menyokong sendi & lutut mama sepanjang dia mengerjakan Umrah. Alhamdullilah, masa dekat mekah mama message bagitau yang dia tak dapat solat di masjid sebab lutut tak sihat, tapi lepas makan AJHT lutut mama semakin kuat dan boleh solat di masjid pada esok harinya.

Cuma fa terkilan tak sempat nak bekalkan mama dengan Nutriferon sebab masa tu fa sendiri tak ada stok.

Antara cadangan Supplemen yang popular diambil oleh mereka yang ingin ke Umrah/Haji ialah:
  • Ostematrix - Pembekal Kalsium untuk Sendi dan tulang
  • B-Complex - Mengurangkan masalah keletihan , Penambah tenaga dan De-stress
  • Vitamin C - Membantu sistem imun badan 
  • Advance Joint Health - Menyokong Kesihatan Sendi (sesuai diberi pada ibu & ayah
  • Performance Drink
  • Nutriferon.
Performance Drink diperlukan untuk mencegah Penyahhidratan (mengurangkan kehausan dan melembabkan kulit), Membekalkan tenaga dan ketahanan badan yang berpanjangan ketika berada di Tanak Suci.

Peredaran cuaca seringkali menjadi penyebab kita sering jatuh sakit , sebab itu Nutriferon sangat diperlukan ketika menunaikan Umrah & Haji atau melancong keluar negara kerana ia mampu melindungi dari influenza, virus kerana Nutriferon mengukuhkan sistem imun badan dari dijangkiti.

Semua jangan risau, kesemua supplemen Shaklee ditanggung Halal dan sangat mudah diambil ketika di tanah suci. 

Jadi Supplemen ini sangat sesuai dihadiahkan buat Ayah & Mak atau anda sendiri yang ingin mengerjakan Umrah atau Haji sebagai ikhtiar supaya segala urusan ibadah disana dapat dilakukan tanpa masalah Insyaallah. 


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...