Nuffnang

Saturday, May 10, 2014

OFFER SHAKLEE BULAN MEI 2014 - MEALSHAKES

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua

Fa actually dah terlambat nak update pasal Promotion Shaklee bulan ni. Tugasan fa mengurus Airis belum berjalan lancar lagi. Huhuhu.. InsyaAllah fa akan semakin kerap update blog lepas ni ok.
Ok untuk bulan ni Shaklee buat offer untuk “Mealshakes” - Buy 6 Free 1

Sesiapa yang dah tahu pasal Mealshakes ni mesti suka dengan offer ni kan. Fa memang suka dengan Mealshakes ni sebab rasa vanila yang sangat menyelerakan. Dulu fa hanya bergantung pada ESP semata. Tapi sekarang fa tambah Mealshakes dalam minuman fa hari-hari semenjak fa lahirkan Airis sebab fa nak vitamin dan kebaikkan dalam mealshakes tu Airis dapat.

Kebanyakkan customer fa beli mealshakes ni untuk anak mereka yang kurang selera makan, dan kebanyakkan feedback yang fa dapat, selepas anak mereka consume Mealshakes ni selera makan mereka meningkat. Anak-anak yang jenis memilih makanan pun jadi semakin suka makan. Tapi mealshakes ni bukan untuk kanak-kanak semata-mata ye. Mealshakes ni pun sesuai untuk semua peringkat umur.

Siapa yang perlukan Mealshakes?
1) Sesuai untuk kanak-kanak yang kurang selera makan atau “picky eater”
2) Kanak-kanak yang ada masalah sembelit
3) Kanak-kanak penghidap asthma
4) Kanak-kanak yang kerap demam
5) Ibu mengandung, Ibu menyusu
6) Pesakit yang dalam pemulihan selepas pembedahan
7) Mereka yang inginkan kulityang cantik & kekal sihat
8) Mereka yang ingin menambah atau memantau berat badan
9) Sangat sesuai untuk mereka yang tak suka makan supplemen dalam bentuk tablet kerana Mealshakes datang dalam bentuk serbuk yang dibancuh untuk jadi minuman yang lazat berperisa vanila.

Jadi sesiapa yang nak dapatkan Mealshakes ni boleh lah Whatsapp/SMS fa dengan segera sementara Bulan Promosi Mealshakes ni.
Boleh kongsi beli dengan adik beradik ke, rakan sepejabat ke, keluarga ke, ipar duai ke pastu sama-sama kongsi kebaikkan Mealshakes ni ye. :)



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...