Nuffnang

Saturday, May 10, 2014

1001 MANFAAT MEALSHAKES TERKANDUNG DALAM 1 CANISTER.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Fa nak kongsi lagi pasal mealshakes ni. (sebab bulan ni bulan Mealshakes!!) Masa fa tengah tunggu nak lahirkan Airis, Mealshakes ni antara minuman pemberi tenaga untuk fa sepanjang bertarung nyawa dalam labour room. 6 jam dalam labour room bayangkan makanan terakhir fa Mealshakes + ESP + Performance Drink yang fa minum sebelum fa masuk labour room. Sepanjang 6 jam contraction + 1 Jam lepas bersalin + 3 jam tunggu mama hanta nasi fa tak rasa lapar pun. Energy badan pun tak berkurang walapun dah penat meneran nak keluarkan Airis. Alhamdullilah

Orang sibuk bercakap pasal air selusuh & minum air isotonik sebelum bersalin supaya mudah bersalin & pemberi energy masa nak teran tu. Fa hanya pilih yang terbaik & tidak memudaratkan.

Mealshakes + ESP + performance Drink = Air Selusuh Moden/ Pemberi tenaga.

Jadi bila masa menyusu fa tambah Mealshakes ni dalam menu fa supaya Airis dapat serap segala nutrisi yang terdapat dalam Mealshakes ni.
Mungkin disebabkan Mealshakes ni merupakan hidangan lengkap yang mempunyai pelbagai nutrisi & dapat jadikan sebagai minuman & makanan tambahan yang sihat. Jom kita baca apa lagi kebaikkan Mealshakes ni.

► Nutrisi Lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin,mineral, dan zat.
► Membekalkan nutrisi kepada tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa) membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
► Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folic, biotin, kaya dengan kalsium magnesium yang diperlukan untuk pembinaan tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
►Anti oksidan - Mengandungi vitamin A,C,E, Zinc, Selenium, yang merupakan agen ati-oksida melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
► Megembalikan seri wajah - Mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat Besi dan copper yang cukup untuk bina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
► Detoksifikasi - Kaya dengan serat untuk membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut & usus
► Rasa yang lazat - Perasa vanila yang lazat, tidak mengandungi pewarna & gula tiruan.

Mealshakes diperbuat daripada bahan semulajdi - buah-buahan,sayuran,kacang soya, lactabumin(sejenis susu) dan lain-lain.
Lactabumin adalah bahan yang mengandungi organisma protin yang sangat bekualiti dan mudah diserap kedalam sistem tubuh & Mealshakes sesuai diminum oleh setiap lapisan unur.

Nak kekal sihat, Nak kekal cantik jom tambah Mealshakes dalam setiap minuman anda.
Bulan ni bulan untuk Mealshakes. Jom kongsi ramai-ramai beli!



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...