Nuffnang

Sunday, April 20, 2014

Pengedar Set Bersalin, Set Penyusuan, Set Slimming Shaklee area KLCC

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua

Setiap kali fa pam susu dekat surau mesti ada yang datang Tanya "banyak ke susu dapat sekali pam?" "anak memang fuly breastfeed ye?" "wahhhh banyaknye susu awak. Dulu saya tak banyak pon lepas start makan jamu anak dah langsung taknak menyusu. Terpaksa bagi anak minum FM"

Bila start buat pumping kat surau ni orang yang kita tak kenal & tak pernah bertegur sapa tetiba boleh jadi kawan. Share macam-macam pengalaman. Tu yang best kan. Lagi best fa boleh buat bisness Shaklee ngan mereka.

Fa memang senang kalau COD dekat KLCC. Sebab sambil-sambil bekerja tu boleh lari jumpa customer.

Jumaat lepas fa dapat call dari customer nak kan set pantang. Dia cakap dia baru lepas ceazer & nak supplimen yang boleh buat dia ada energy supaya dapat susukan bayi dia & dalam masa yang sama dapat sembuhkan luka jahitan dengan cepat.

Dalam minggu yang sama jugak ada customer tanyakan tentang Set Slimming Shaklee Alfafa dan Omega.

Esok pun ade COD lagi. Alhamdullilah rezeki. Lagi best dapat jumpa & kenal ramai orang. Jadi anda yang bekerja di KLCC dan ingin dapatkan Supplimen Shaklee boleh hubungi fa untuk temujanji ye. Insyaallah fa dapat bantu anda.

Ok lah fa nak tidur. Airis dah selamat lena dibuai mimpi.

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...