Nuffnang

Friday, March 7, 2014

Musim Panas : Kekal hidrat dengan Performance Drink dari Shaklee

Assalamualaikum semua.

Dah masuk berapa bulan musim kemarau kan. Kalau kita yang duduk dalam rumah ni pun rasa bahangnya apatah lagi mereka yang bekerja dekat bawah matahari. Time-time panas camni memang kena minum air banyak-banyak nak ilangkan rasa perit kering tekak dan nak elak kan dari terkena strok matahari.

Fa pastikan fa minum air yang banyak sebab kita yang BF ni pun lagi lah cepat haus. Airis pun merah-merah muka dia. Sebab tu fa biarkan Airis nenen sekerap yang mungkin. Setiap hari if cuaca terlalu panas, fa akan bancuh air sejuk dengan Performance Drink Shaklee (PD). PD ni ala-ala air isotonik yang ade jual kat kedai-kedai runcit tapi PD Shaklee ni tiada bahan pengawet & gula.

Untuk en.suami pulak fa akan bancuhkan setiap pagi 1.5 liter PD dengan air sejuk buat bekalan dia dekat site. Lagi satu bila musim badan mesti rasa tak selesa kan, macam nak demam pun ade. Bancuh segelas PD konfem lepas tu badan bertenaga balik. Rasa oren yang lazat buat badan cepat rasa refresh & bertenaga.

Jom baca apa itu Performance Drink (PD)
  1. Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah:
  1. Para ibu yang menyusukan anak.
  2. Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
  3. Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
  4. Para pesakit yang menghidap gout.
  5. Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
  6. Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
  7. Anak-anak yang demam.
  8. Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam.
  9. Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.






Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...