Nuffnang

Tuesday, November 5, 2013

Supplemen Shaklee untuk Penyakit Buasir.

Salam Sayang Semua.

Disebabkan Biji Manjakani fa tak jumpa-jumpa lagi, Jadi fa hanya sapu minyak gamat dekat bengkak buasir tu. Alhamdullilah fa rasa makin kecut la. Walaupun stil sakit. Tahan je la. huhuhu

Start je kena buasir fa pastikan pengambilan air yang cukup & Supplemen Shaklee fa tak tinggal setiap hari.

Tahu tak Shaklee pon ada untuk penyakit Buasir??





Ostematrix
Membantu mengurangkan sembelit dan melancarkan pembuangan air besar serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.

Omega Guard
Baik untuk sendi dan otot. Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur yang membengkak sehingga proses pembuangan air besar menjadi perit. Omega bertindak membantu untuk mengecutkan otot-otot yang bengkak tersebut.

Zinc Complex
Disarankan untuk pesakit buasir ditahap yang tinggi seperti najis keluar bersama darah dan pembuangan air besar dirasa sangat perit. Zinc Complex bertindak menyembuhkan luka di bahagian dalam dubur dengan lebih cepat.

So far fa makan Ostematrix dan Omega, Buasir fa kurang sakit dan makin kecut. Alhamdullilah. Namun fa tetap kena cari Biji Manjakani kasi cepat sikit kecut dan supaya ianya tak berulang. Kita cuma mencuba dan tawakal. Allah juga yang MAHA Penyembuh.



Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
 
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...