Nuffnang

Friday, November 22, 2013

Set Slimming Budget murah dan berbaloi

Salam Semua.

Hari ni fa dapat PM dari customer yang nak cuba Set Slimming Shaklee. Customer ni nak turun berat badan tapi dia taktau nak ambil Set yang mana. Cerita punya cerita, dia pon setuju nak cuba Set Slimming Budget yang terdiri dari ALFAFA dan LECITHIN.

Harga? Kurang dari RM100. Customer ni macam tak percaya sebab sebelum ni dia memang ada beli lecithin dari jenama lain tapi yang serbuk. Itupon sekotak 15 sache RM100++. Tapi pantang dia pon dah banyak, tak boleh makan itu, tak boleh makan ini..... Tapi berkesan ke?

Memang..memang murah tapi result dia sangat ketara. Ramai dah yang cuba, berat turun kepada berat yang ideal. Set Slimming Shaklee bukan ubat kurus ye sayang-sayang semua. Ini adalah supplemen yang diambil untuk dapatkan berat badan yang ideal dengan cara yang sihat tanpa memudaratkan. Yang bestnya, tak payah sampai nak ikat-ikat perut, berlapar, tahan makan nasi, tak boleh makan itu ini untuk dapatkan berat badan yang ideal. Memang tak ada pantang pape & boleh je makan ape je yang kita nak makan, Tapi kalau nak dapatkan badan yang sihat kenalah minum 3 Liter air sehari, senaman dan makan kena jaga jugak (bukan skip makan terus ye)

OK testimoni kat bawah ni diantara mereka yang dah berjaya dapatkan berat badan yang diidamkan. Seingat fa, sebelum fa preggy dulu, fa pon amek Set Slimming ni sebab nak turunkan berat badan fa sebelum preggy. Alhamdullilah.. dalam masa sbulan berat badan fa turun 3KG!!! Tak tipu ok.. cuma takde amek gamba je. :)


Kalau budget CUN, boleh add on ESP/CINCH SHAKES. Sebab ESP & CINCH ni buat kita tahan sikit lapar so takde la makan banyak kan selain protien yang terkandung dalam Esp & Cinch ni dapat membina otot-otot badan supaya nampak fit gitu.

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...