Nuffnang

Wednesday, November 20, 2013

Peluang Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee

Salam Sayang Semua,

Alhamdullilah dah nak masuk 9 Bulan fa preggy. Macam tak caya je semua ni terjadi. Tengok si precious ni guling-guling dan membesar dalam perut buat hati rasa  bahagia & bersyukur sangat.

Yup, hampir dua tahun fa tunggu saat-saat ni, hampir dua tahun fa terpaksa dengar cakap-cakap kurang enak dari orang yang sibuk tanya "bila lagi?" sampai bab-bab kesuburan pon orang sibuk nak pertikaikan. Tapi fa & suami sabar sebab kami yakin mesti ada cara & solutionnya.

Alhamdullilah fa & suami ditemukan dengan product Shaklee. Mula-mula fa memang ragu-ragu ye lah dah macam-macam product fa & suami cuba, duit pon habis banyak. So fa pon google, cari info tentang Product Shaklee ni, memang banyak orang yang berjaya hamil dengan hanya mengambil Supplemen dari Shaklee ni.

Tak puas hati lagi, fa google pulak info pasal kandungan yang terdapat dalam setiap supplemen Shaklee dan juga harga nak bandingkan dengan produk-produk dekat luar.

Fa ada juga pergi farmasi, cakap je kat promoter tu, nak supplemen untuk suami isteri nak dapat baby. Dorang akan suggest untuk isteri Multivitamin dan EPO (Evening Prime Rose yang terkandung GLA) dan untuk suami mereka suggest vitamin yang ada Vitamin E dan Zinc. Bila fa bandingkan kantiti, kandungan, dan harga, Shaklee lagi berbaloi & murah. Jadi tepatlah pilihan fa memilih Shaklee. :)

Sebelum fa decide nak preggy, fa nak turunkan dulu berat badan fa. Sebab bacaan BMI fa tak normal. Terberat sangat. Orang kata kalau nak senang lekat, kena turunkan sikit berat badan. Ye la sebab nak anak kan. kena la usaha lebih sikit. Jadi fa ambil Alfafa Complex. 

Selain nak turunkan berat, fa pon nak pulihkan masalah keputihan yang teruk ni. Alhamdullilah lepas fa makan Alfafa Complex dengan konsisten, keputihan fa kurang, berat pon turun 3KG dalam masa sebulan.

Segi period pulak, kiraan fa memang 32hari. Jadi lepas konsisten ambil Set Kesuburan kiraan period fa jadi 28hari normal. 

Lepas sebulan tu la fa preggy. Alhamdullilahhhhh... Suami pon tak ada masalah makan supplemen sebab sama-sama usaha kan.

Supplemen KESUBURAN Suami Isteri:


Untuk Isteri:
♥GLA Complex
~membantu mereka yang mengalami kitaran haid tidak teratur atau tidak tetap serta masalah senggugut ketika pra haid yang selalu dialami oleh para isteri.membantu meningkatkan kesuburan isteri sekaligus meningkatkan potensi untuk persenyawaan berlaku.membantu untuk sperma hidup lebih lama dalam tiup fallopio lalu meningkatkan peluang untuk persenyawaan berlaku.

♥Alfafa Complex
~Membantu dalam mengatasi masalah Keputihan.
~Dikenali sebagai kerana bertindak sebagai kacip fatimah dalam membantu dalam hubungan suami isteri.

Untuk suami:
♥Zinc
~Kandungan zink dalam prostat lelaki adalah 10x ganda lebih tinggi daripada organ lain.
~Mesti diambil kerana zink merupakan mineral penting untuk kesuburan lelaki.
~meningkatkan kualiti sperma lelaki dan sangat penting untuk keupayaan seksual lelaki.

♥Vitamin E
~lebih bertenaga dan meningkatkan keinginan seksual.
~membantu membentuk sel sperma yang sihat.
~juga bagus diambil oleh isteri untuk meningkatkan keinginan seksual.


Kalau budget ok boleh add ESP. Sebab ESP pon dapat membantu dalam proses kesuburan.

Manakala untuk suami yang merokok, boleh cuba COQ Health Plus.

Set Kesuburan ni bukan lah jaminan 100% untuk hamil, pemakanan, gaya hidup sihat,  kiraan waktu subur yang tepat selain doa & tawakal juga penting untuk mempercepatkan proses kehamilan. Suami juga perlu ambil berat dalam hal-hal ini. In sha allah.

Siapa yang tak nak anak kan?? Cuba bayangkan saat-saat kehamilan & saat-saat membesarkan anak sendiri mesti seronok kan? Jadi untuk dapatkan set kesuburan ni boleh contact fa ye :) In Sha Allah fa akan beri tip-tip dan konsultasi untuk customer fa.

Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...