Nuffnang

Tuesday, November 26, 2013

Herbal Blend Krim Ajaib?

Herbal Blend Krim Ajaib?? Apa yang ajaib sangat krim ni eh??

Ha... tu la sebab fa buat entri ni, entri yang sebelum ni tak terfikir pon nak buat. Disebabkan ruam-ruam yang fa kena lately ni dan permintaan customer yang sangat tinggi, so fa pon buat la pasal entri ni supaya semua boleh faham apa itu HERBAL BLEND :)

Start dia camni,bila kawan fa ada mengadu pasal ruam-ruam dekat badan anak dia. Ye la cuaca hari tu panas kan, so bila berpeluh je naik la ruam-ruam merah-merah. Fa pon tak terkecuali, preggy ni badan sentiasa rasa panas.. berpeluh2 walaupun pasang aircond. Bila dah berpeluh naik la sekalian ruam yng gatal. Tergaruk sana tergaruk sini. RIMAS!!

Bila Herbal Blend ni ada je stock je kat HQ Shaklee, terus fa borong. Banyak testimoni dari pengguna yang kata krim ni sangat-sangat mujarab. Jom ambil tau sikit apa sebenarnya Herbal Blend Multipurpose Cream ni.

Herbal Blend Multipurpose Cream ini diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Cream ini bersifat dingin, bermentol dan tidak berminyak dan melekit. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana cream ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Paling best Herbal Blend ni semulajadi tanpa bahan kimia jadi ia selamat digunakan oleh seisi keluarga,

Kenapa Ia dipanggil Multipurpose Cream? Sebab Ia bukan difokuskan pada satu je masalah, Herbal Blend ni boleh digunakan untuk macam-macam masalah kulit.

 ♥ Ruam
 ♥ Luka kecil
 ♥ Calar
  Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun)
  Eczema
  Masalh kulit Gatal 
 ♥ Menghilangkan Parut 
                                            Melembutkan Kulit Yang Kasar 
                           Elokkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. 
  Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
 ♥Memecahkan Lemak / Pembuangan Angin Dengan Cara Urutan Terutama Pada 
Bahagian Perut 
 ♥ Losyen Kegunaan Harian 
 ♥ Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox
 
haaa bestkan! Sebab itu fa sendiri kena ada stok krim ajaib ni kat rumah. Gatal-gatal leh sapu. 
 
Kalau anak-anak kena ruam-ruam panas, atau gatal-gatal kulit seperti Eczema, boleh cuba krim ni. So fa boleh la sapu dekat si precious nanti kan. :)
 
 
 
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...