Nuffnang

Thursday, October 31, 2013

Parut makin Pudar, Jerawat Hilang, Kulit Berseri dengan Supplement Shaklee

Salam Sayang Semua.

Semua orang nak cantik kan? Semua mesti rimas dengan jerawat yang penuh dekat muka. Dulu masa fa sekolah, jerawat fa memang nampak merah-merah. malu sangat kalau keluar dating & bergamba. Tapi bila umur makin meningkan, jerawat tu makin hilang so fa angap tu hanyalah mainan hormon dan keturunan sebab mama pon siap dengan perut-parut jerawat lagi. Sekarang adik lelaki fa pulak yang jerawat besar2 dan merah-merah. Fa memang supply dia dengan Shaklee Alfafa & Vita C baru-baru ni. Nanti fa share testimoni lepas sbulan pengambilan k :)

Ramai jugak yang tegur fa kulit makin licin masa preggy ni.Rahsianya ESP Shaklee la. hihihi serius lepas fa minum ESP makin licin muka Fa. Fa pon cuci muka dengan NutriWhite Shaklee. Whitehead makin hilang & liang roma makin mengecil.

Jom baca  Testimoni mereka yang ambil supplement shaklee ni :


Set D atau Set Kecantikan daripada Shaklee ini,  mengandungi, Vitamin B-Complex, Vitamin C dan juga Vitamin E. Setiap vitamin mempunyai peranan serta khasiat tersendiri. Pengambilan SET D bersama ESP juga sangat membantu kulit anda menjadi sihat dan lebih muda. 
1- Vitamin B (B-Complex)
Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.
2- Vitamin C (Vita-C)
Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)
3- Vitamin E (Vita E-Complex)
Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.
 
 
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...