Nuffnang

Monday, September 2, 2013

SAYANGI JANTUNG ANDA DENGAN CoQ HEALTH PLUS

Salam Semua.

Memandangkan Promosi Bulan ni CoQ Health Plus, entry hari ni pon pasal jantung. 

Semenjak fa pregnant, setiap kali checkup mesti benda yang fa tak sabar ialah dengar degupan jantung Si Precious. Hati ni Allah je yang tahu betapa syukur nya fa bila tahu degupan tu normal. Tapi tahu tak semakin meningkat usia seseorang, semakin perlahan degupan jantung sebab itu penjagaan jantung amat penting untuk kita.

Sedar tak sedar peratus pesakit jantung sekarang semakin ramai mungkin disebabkan oleh faktor usia, persekitaran dan pemakan yang tidak sihat.Ditambah pula dengan makanan yang tinggi kolestrol dan berlemak punca kepada penyakit jantung dan Penyakit jantung merupakan PEMBUNUH UTAMA rakyat Malaysia.

Badan kita sebenarnya memerlukan nutrien yang dikenali sebagai CO Enzim Q10 untuk memastikan jantung berfungsi dengan baik. Nutrien ini adalah larut lemak yang dihasilkan oleh dalam tubuh dan kebanyakkan nya didapati dalam organ seperti jantung, hati, buah pinggang, dan pankreas.

Co Enzim Q10 boleh didapati didalam daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis , kekacang, bayam dan soya. Namun semakin meningkat usia seseorang kandungan CO Enzim Q10 semakin merosot, disebabkan itu pengambilan supplemen yang mengandungi CO Enzim Q10 amat digalakan diambil oleh mereka yang berumur 21 tahun keatas.

Sebab itu Fa syorkan pada semua Supplement terbaru dari Shaklee COQ Health Plus yang memang  sesuai untuk mereka yang mempunyai kegagalan jantung, Sakit Jantung (Heart attack), tahap kolestrol yang tinggi dan hypertensi.

Hakikatnya pengambilan sebiji COQ Health Plus setiap hari digalakkan sebagai langkah berjaga-jaga kepada serangan penyakit jantung dan untuk menjaga kesihatan jantung kita.

Memang Ajal Maut ditangan Allah, Hanya Allah yang Maha Mengetahui tetapi mencegah itu kan lebih baik dari merawat. Jadikan COQ Health Plus ini sebagai hadiah buat ibu & ayah tercinta dan juga untuk diri sendiri.
************************************************************************************
Dapatkan COQ Health Plus dengan harga PROMOSI!!!
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian &dapatkan harga ahli.Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...