Nuffnang

Saturday, June 8, 2013

Menjana Pendapatan Sampingan Bersama Shaklee

Salam Semua,

Selepas UTUSAN keluar artikel "Shaklee Tawar Peluang Pendapatan Lumayan" ramai yang tak tunggu-tunggu merebut peluang keemasan ini terutama suri rumah sepenuh masa. Walaupun Fa seorang yang berkerjaya, Fa pun tak lepaskan peluang untuk menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee.

Hari ni Fa nak fokus entry "Menjana Pendapatan Sampingan bersama SHAKLEE". Alhamdullilah selepas Fa join Shaklee, pendapatan Fa semakin baik. Keuntungan yang Fa dapat setiap bulan melebihi gaji Fa sekarang. Memang banyak!

Fa mula join Shaklee ni bila hati terbuka kepada kebaikan vitamin-vitamin Shaklee sebab Fa pon mengamalkan pengambilan vitamin dari Shaklee. Jadi Fa fikir kenapa Fa tak kongsi kebaikan Shaklee ni dengan saudara-mara dan sahabat-sahabat Fa. selain dapat meringankan beban suami? Lepas Fa join Shaklee, Fa disahkan Hamil, Alhamdullilah rezeki Allah beri memang tak terhingga.

Selain itu disebabkan Fa nak lahirkan baby sulung Fa ni dekat Hospital Swasta, jadi Fa kena bertungkus-lumus mencari pendapatan sampingan dan kalau boleh tak nak bebankan suami. 

Selain dapat belajar tentang vitamin-vitamin & kebaikannya, Fa juga diajar dengan ilmu menjemput rezeki dan cara-cara menjana jualan dengan lebih efektif.

Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk sama-sama menjana pendapatan sampingan melalui perniagaan Shaklee, Email/PM Fa. InsyaAllah Fa akan tunjukkan cara dan jalan untuk kita sama-sama dapat menjana pendapatan lebih lagi.



Shaklee ID (949399)


Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...