Nuffnang

Monday, April 22, 2013

Cantik..Membuatkan Dirimu Menarik.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Salam Semua.

Fa pernah mengalami masalah jerawat yang teruk masa zaman sekolah dulu. Sumpah teruk cuma fa tak ada pulak simpan gamba maybe masa tu nak ambil gamba pon malu.. macam-macam produk fa guna sampai fa jumpa pakar kulit.. tapi sama juga.. mungkin hormon la kot zaman-zaman remaja tu kan...

Sekarang ni lagi la macam-macam produk yang kita boleh beli. Macam-macam jenis supplement, pencuci muka, vitamin yang boleh beli untuk muka bermasalah. Tapi fa bukan nak crita pasal produk lain.. fa nak cerita pasal Shaklee...Shaklee pon ada rangkaian Set Kecantikan yang sesuai untuk mereka yang inginkan kulit licin & gebu.

Set kecantikan Shaklee (SET D) mengandungi B-Complex, Vitamin E & Vitamin C + ESP yang memang diperlukan untuk dapatkan kulit yang cantik, halus & kurangkan jerawat-jerawat degil.

Set Kecantikan Shaklee (SET D)


1- Vitamin B (B-Complex)
Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.
2- Vitamin C (Vita-C)
Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)
3- Vitamin E (Vita E-Complex)
Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.

Optional / Add on
ESP
4- ESP
ESP dapat membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru..Setiap 21 hari sel kulit kita akan bertukar wajah..Jadi, keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita akan kelihatan gebu, bersih dan licin..Bagi anda yang mempunyai parut-parut jerawat, itu disebabkan oleh sel-sel kulit yang telah mati dan tak diperbaharui..So, ambil peluang ni untuk baiki sel-sel kulit anda.
Lagi kebaikan ESP KLIK SINI

Shaklee ID (949399)

Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & dapatkan harga Penjimatan. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...