Nuffnang

Thursday, November 17, 2016

Dunia Aura : All About Essential Oil



Fa nak jemput orang-orang yang tinggal di Melaka dan yang berdekatan meh ramai-ramai datang ke program sharing tentang essential oil .. Mungkin ramai yang terpikat nak tahu lebih lagi tentang essential oil ni kan dan ini la masanya untuk anda hadirkan diri kita belajar sama-sama tentang Essential oil.  

Venue : Eco Tree Hotel
Tarikh : 20 November 2016
Masa : 10pagi-1petang
JOIN PERCUMA 

Kenapa anda perlu hadir?
Dekat sini insyaAllah anda boleh tahu dan belajar  lebih lagi tentang essential oils.. kegunaan nya utk masalah jiwa, masalah dalaman .. masalah kesihatan..yang anda alami selama ni dan kebaikannya untuk diri kita & keluarga kita.

Parents yang ada anak istimewa digalakkan untuk join sebab ada sharing menarik tentang essential oil yang kita boleh apply pada anak-anak istimewa ni & ibu bapa :)

Boleh belajar buat DIY juga menggunakan essential oil ie sabun,bathgel,lipbalm,vapor rub dan lain-lain

Fa pon akan join juga program ilmu ni sebab speaker dijemput khas iaitu Puan Rahmah dari Gold leader Aromah.💕 Puan Rahmah ni memang taiko dalam bab essential oil .. best!

Program sharing percuma je tapi ni terhad kepada 20 orang sahaja yang terawal. Boleh contact Puan Noor Ashina di talian 011-10893808 untuk maklumat lanjut & RSVP

Jika anda memang aim nak beli essential oil, anda juga boleh buat pembelian essential oil pada hari berkenaan dan dapatkan free gift yang nest-best  dan lucky draw.

Jika buat pembelian apa-apa product Young Living pada hari AHAD ini, semua free gift listed adalah MILIK ANDA!! Yang mana kalau beli hari lain, just dapat basic free gift je. Tidak macam hari AHAD ni jadi hari ahad 20hb ni memang istemewa tau.. harus datang!

Boleh rujuk poster kat bawah ni ok :)
100pv = RM 550.00 (anggaran)
220pv = RM 1200.00 (anggaran)
350pv = RM 1900.00 (anggaran)
450pv = RM 3000.00 (anggaran)
Agen Young Living Sri Petaling Malaysia
Agen Young Living Sri Petaling Malaysia, Auromascents

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...