Nuffnang

Friday, July 1, 2016

VIVIX SHAKLEE SALE!

VIVIX SHAKLEE SALE!

Bismillahirahmannirahim..
Salam 26 Ramadhan.

Fa nak update promosi bulanan macam biasa. Berita baik untuk pengamal tegar VIVIX Shaklee sebab bulan ni anda boleh beli Shaklee dengan harga murah sepanjang bulan ini. Nak lagi murah HARUS beli TWINPACK sebab anda akan jimat banyaaaaak siap pakej FREE MEMBERSHIP + BONUS BULANAN yang Shaklee akan bankin terus ke akaun anda. Siapa taknak RUGI!


Vivix Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

• Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
• Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
• Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Golongan yang memerlukan Vivix Shaklee

¤ kencing manis
¤ darah tinggi
¤ stroke
¤ alzheimer
¤ gout
¤ SLE
¤ Vertigo
¤Asma
¤ Alzheimer atau nyanyuk
¤ Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
¤ Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
¤ Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
¤ Katarak dan masalah mata
¤ Masalah saraf
¤ kanser / Tumor
¤ berniat mahu berhenti merokok
¤ Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh

Bagi anda yang tergolong seperti di atas ada ahli keluarga yang tergolong dalam golongan yang sama masanya untuk anda beli dan hadiahkan VIVIX kepada orang tersayang (ibu bapa suami/isteri)

InsyaAllah



===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...