Nuffnang

Wednesday, June 15, 2016

Set Berpantang Shaklee - Set Berpantang Pilihan Ramai Ibu-Ibu di Malaysia!

Jeng..jeng..jeng.. alhamdullilah, pagian fa dapat call dari seorang sahabat yang dah selamat bersalin malam tadi. Tahniah sahabat. Boleh la start makan Set Pantang Shaklee tu ye. Seronoknyaa.. bau-bau syurga. Rindu betul nak ada baby lagi. 

Dah cerita pasal set pantang shaklee kan..fa nak up lagi entri set pantang shaklee ni. Alhamdullilah customer ramai dari Set Pantang Shaklee ni dan alhamdullilah semuanya beri feedback positif yang mereka sangat-sangat bertenaga sepanjang berpantang. Susu pon banyak, anak pon sihat alhamdullilah. Lagipun Set Pantang Shaklee ni antara yang paling jimat & berbaloi dibeli sebab Set Ini boleh tahan maximum 6 bulan. (ikot dose yang anda ambik sehari) Jimat ke tak?

Fa tak pernah pon berpantang dengan Set Berpantang jenama lain atau pun jamu. Sebelum kelahiran Airis memang fa ada jugak servey set berpantang yang lain tapi fa pilih Shaklee sebab banyak testimoni positif & ramai kawan-kawan yang share tentang bagusnya set berpantang Shaklee ni. Alhamdullilah memang fa suka sangat badan lepas bersalin bertenaga walaupun hampir 6 jam dalam Labour Room! Next Baby semestinya fa akan berpantang dengan Shaklee juga :)

Jadi anda yang masih mencari-cari set berpantang terbaik, fa suggestkan Shaklee! Rasai sendiri perbezaanya! :) Anda tak akan menyesal!

Antara feedback positif yang customer share selepas konsisten makan Set Pantang Shaklee ni seperti..

Badan lebih bertenaga, tak rasa letih
Muka tak pucat, berseri-seri je berbanding masa pantang sebelum ni
Susu banyak! Anak pun kurang meragam
Luka jahitan kering cepat. 
Pembuangan lancar je, tak ada sembelit langsung!

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING


Set Berpantang Shaklee

{Vitalea}
Kehilangan banyak darah & tenaga semasa kelahiran buatkan badan ibu keletihan, pucat, lesu dan tak bermaya. Jadi dengan pengambilan 1-2 biji Vitalea sehari diperlukan untuk menampahkan zat & vitamin untuk badan ibu supaya ibu tak mudah pitam dan mampu mengembalikan keserian diwajah ibu & menambah tenaga ibu lepas bersalin

{Bcomplex}
Normal bagi ibu-ibu lepas bersalin mengalami sakit & kelesuan pada urat dan sendi. B-Complex Shaklee yang lengkap dengan 8 jenis Vitamin B membantu melegakan kesakitan dan kelesuan urat-urat saraf ibu-ibu lepas bersalin Dapat memberi mood ceria dan kawal emosi ibu dalam pantang. Bcomplex juga dapat memberi tenaga dan menjadikan kulit si ibu cantik. Baby dapat vitamin B dari ibu melalui susu ibu.

{Vitamin C}
Ibu berpantang mudah terkena demam atau jangkitan kerana badan yang lemah. Pengambilan Vitamin C dapat menguatkan sistem imun si ibu elak dari demam selsema kerana badan ibu yang masih lemah selepas melahirkan. Vitamin C juga bantu menyembuhkan luka bersalin dengan pantas.

{Ostematrix}
Mesti ramai yang ada masalah sembelit lepas bersalin kan? Sebab takut nak teran jadi lama-lama jadi sembelit. Ostematrix ni bantu melembutkan najis dan bantu ibu-ibu yang sukar membuang air besar. Ostematrix ni kalsium yang bagus untuk kurangkan sakit-sakit dan lenguh-lenguh urat selepas melahirkan. Kalsium ibu akan diambil oleh baby semasa menyusu, jadi ostematrix bantu mengembalikan kekurangan kalsium si ibu.

{ESP}
Salah satu peranan ESP ialah sebagai milkbooster. Selain dari itu, ESP juga pemberi tenaga berpanjangan. Masa berpantang mesti kerap berjaga malam. Jadi ESP ni akan buat si ibu lebih bertenaga dan kekal bertenaga. ESP juga sebagai meal replacement. Bila anak kuat menyusu, ibu kerap lapar. ESP juga menganjalkan badan si ibu yang mengelebeh selepas bersalin. Kulit juga akan menjadi lebih licin & gebu.

===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...