Nuffnang

Monday, June 13, 2016

Memborong Lecithin Shaklee - Buy 3 Free 1


Biasa lah kalau promo-promo shaklee setiap bulan kami SID mesti pulun betul-betul sebab kami taknak customer kami tertinggal promosi hebat ni.

Macam bulan ni LECITHIN (BUY 3 FREE 1) memang tak rugi kalau beli. Kalau yang biasa makan lecithin beli bulan ni boleh buat stock atau taknak banyak sangat anda boleh je share beli dengan kawan-kawan kan? Jimat..jimat..jimat!

Fa dah selamat memborong 2 set lecithin promo minggu lepas, dah licin semua. Hari ni borong lagi 2 set sebab permintaan Lecithin sangat-sangat tinggi. Customer ambil peluang beli Combo Alfalfa & Lecithin bulan ni. Nak nampak slim & fit masa raya nanti :)


❤Jom baca apa bestnya Lecithin Shaklee ni❤


Ok,semoga dengan gambar ni lebih jelas penerangan  mengenai Emulsi. Lecithin shaklee memang terbaik untuk diamalkan.  Ibaratkan ada segelas air dan dalamnya ada minyak.sama seperti kita makan segala jenis lemak dan minyak.jika kita tidak ambil lecithin,lemak dan minyak yang masuk ke dalam badan kita semuanya akan menyerap terus ke salur darah.

Lecithin adalah agen Pengemulsi Semulajadi. dimana ia mengemulsi lemak dengan memecahkan molekulnya kepada lebih kecil supaya mudah bergerak dalam sistem pencernaan.

KEBAIKAN & MANFAAT

✔Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. ini kerana lecithin bertindak sebagai PELARUT LEMAK.

✔Lecithin memecahkan lemak, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu MEMBAKAR LEMAK LEBIH CEPAT.

✔Lecithin juga berperanan dalam penyerapan zat-zat penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.

✔Lecithin membantu melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.

✔Lecithin sangat baik untuk TINGKATKAN DAYA INGATAN. sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer disease.

✔Lecithin adalah makanan otak dan saraf. Lecithin dapat membantu masalah insomnia. ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.

✔Lecithin adalah asid lemak yang penting bagi paru- paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.Lecithin membantu mencegah eczema, kerana ia adalah zat kecantikan (untuk kulit, rambut).

✔Lecithin bertindak sebagai PELINCIR KEPADA SENDI- sendi badan kita.

✔Lecithin diperlukan dalam penghasilan hormon epinephrine yang diperlukan bagi mencegah simptom menopause dan PMS

TESTIMONI


BELI, SHARE, BUAT STOK

Anda memang penggemar atau pengamal tegar LECITHIN SHAKLEE?  Ni la masanya untuk anda beli untuk buat stok anda. Jangan risau expired date dia lama lagi. Whatsapp fa sekarang untuk pembelian & dapatkan harga promosi yang memang JIMAT!

COMBO ALFALFA & LECITHIN PADA HARGA MENJUNAM MAMPU MILIK?  Whatsapp fa sekarang ok kalau nak beli & dapatkan harga combo terlajak murah sepanjang bulan ni sahaja!

BUY 3 FREE 1

===========================================

PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916
Like us on Facebook : Finurz Creations
Follow us on Instagram : @finurz_creations


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...