Nuffnang

Sunday, May 8, 2016

TESTIMONI : Kurangkan Sakit Sendi & Lutut dengan Shaklee


Bila AJHT dah out of stock masa ni laa ramai yang dok PM tanya kan..Betul! AJHT memang sangat-sangat membantu customer-customer fa yang ada masalah sakit lutut dan sendi, tapi anda jangan panik... fa ada solution pengganti kepada supplement sakit sendi ni..

Full set Sakit Sendi ni antaranya ialah Ostematrix, AJHT & OMEGA tapi sebab AJHT dah lama dah OOS kat Shaklee jadi kami cadangkan OMEGA & OSTEMATRIX je.. atau anda juga boleh add on ALFALFA COMPLEX yang juga tinggi dengan kandungan kalsium.

Testimoni #Shakleeeffect

"Alhamdullilah dah ok sikit - Kurang sikit Alhamdullilah"

====================================
SET SENDI - OMEGA GUARD & OSTEMATRIX
====================================

Omega Guard Shaklee
Adalah Omega 3 yang melambatkan degradasi tulang rawan. Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi, maka ia kurangkan sakit pada sendi. Omega 3 juga boleh jadi pelincir, maka kita boleh bergerak dengan lebih aktif. Terdapat kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 bersama glukosamina dapat tingkatkan kesihatan sendi berbanding mengambil glukosamina sahaja.

* Glukosamina terdapat dalam Advanced Joint Health Tablet yang diambil dari ekstrak jagung.

Ostematrix Shaklee: 
Mengekalkan sel tulang yang sihat. Ostematrix pembekal kalsium penting untuk tulang, otot dan ligamen. Ia juga mengandungi Magnesium yang diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang, dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi.

=====================================
PENGEDAR SHAKLEE SRI PETALING, PENGEDAR SHAKLEE BUKIT JALIL, PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI BESI, PENGEDAR SHAKLEE TASIK SELATAN, PENGEDAR SHAKLEE KUCHAI LAMA,PENGEDAR SHAKLEE OUG 

Whatsapp/SMS/Telegram 012-3841916 
Like us on Facebook : Finurz Creations 
Follow us on Instagram : @finurz_creations 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...