Nuffnang

Monday, January 18, 2016

Jadilah seperti Rashid yang Bebas dari derita Alergi

Assalamualaikum Semua!


Berpagian dekat pos office hari ni untuk settlekan pos barang-barang customer. Alhamdullilah semakin hari semakin ramai orang yang percaya dengan keberkesanan Shaklee. Sama seperti Rashid!



Ini cerita Rashid | Seorang yang suka makan. Rashid selalu makan tak pantang. Segala nya dia telan. Sebab dia memang suka makan especially seafood! Tapi dia lupa yang dia ni memang alergi dekat seafood. Ade sesetengah seafood yang dia makan akan buatkan dia gatal-gatal hidung, kulit, naik merah-merah dan gatal-gatal. Kadang tu semakin worst bila naik bengkak-bengkak dekat sekitar muka. Tapi nak buat macam mana kan? Seafood memang makanan faveret Rashid.

Dah bermacam ubat alergi dia telan. Selalunya ubat-ubat ni makan masa kena gatal-gatal je. Lepas makan hilang gatal-gatal & bengkak muka tu tapi ianya akan jadi balik jika rashid makan seafood kegemaran dia tu. Puas dia cari alternatif sampai dia jumpa Set Alergi Shaklee masa google supplement untuk Alergi.

Rashid bijak. Dia tak tunggu lama. Dia terus Whatsapp no hp 012.384 1916 yang tertera kat blog tu dan cerita masalah alergi yang dia hadapi dan mintak advice Pengedar Shaklee tersebut.

Untuk kes Rashid ni dia perlukan Alfalfa Complex & Vitamin C yang akan bantu mengurangkan simptom alergi yang dihadapi Rashid.

Alfalfa Complex
Sesuai diambil oleh mereka yang sering diserang alergi. Kerana alfalfa bantu mengurangkan rasa gatal. Alfalfa yang terkenal sebagai agen detox, mendetox segala toksin dalam badan sekaligus membersihkan segala kotoran dalam usus.
Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis) & Alergi . Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis).

Vitamin C
Menguatkan sistem imun tubuh badan, memerangi jangkitan virus yang masuk kedalam tubuh badan kita membuatkab antibodi badan kuat melawat penyakit & jangkitan. Mengurangkan kegatalan hidung, selsema & hidung tersumbat. Vitamin C juga bantu mengembalikan kecantikan kulit akibat alergi yang teruk.

Kini Rashid dah boleh makan seafood dengan senag hati. Masalah alergi seperti gatal hidung, ruam-ruam dan bengkak-bengkak dah berkurangan dan semakin baik dengan Set Alergi Shaklee

Anda hadapi masalah yang sama seperti Rashid? Jangan tunggu lama..jadilah seperti Rashid!



SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...