Nuffnang

Friday, October 30, 2015

Berpantang Moden Dengan Set Berpantang Shaklee

Berpantang Moden Dengan Set Berpantang Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Masa tempoh berpantang. Fa hanya amalkan Set Pantang Shaklee. Fa tak ambil jamu & akar kayu sebab fa menyusu badan & fa gantikan dengan supplement & vitamin Shaklee kerana ianya dijamin selamat & tidak memudaratkan.

Tak amalkan jamu & akar kayu TAK bermaksud fa lupakan terus proses berpantang. Fa pon berurut, pakai bengkung, bertungku & makan lauk-lauk pantang. Bagi fa walaupun fa tak makan jamu-jamu tu semua, pantang secara traditional ni perlu bagi kembalikan kesihatan & tenaga fa selepas bersalin. Yelah masa bersalin dah hilang banyak darah. Tenaga pon dah habis meneran. Luka bersalin lagi nak kena jaga. Badan nak pakai lama kan, bukan sekejap je. Percayalah kalau tak pantang betul, tak payah tunggu tua, sekarang pon dah boleh rasa sakit-sakit dan lenguh-lenguh badan.

Bagi yang tak nak makan jamu, anda boleh gantikan kepada supplement sama macam fa. Jamu atau akar kayu tak boleh makan sekiranya anak kita demam kuning, tetapi supplement boleh diambil tak kira waktu.Tapi perlulah dapat konsult yang betul dari orang yang anda beli tu. Supplement mengandungi pelbagai jenis vitamin & nutrien yang diperlukan tubuh untuk menganti dan menanbah nutrien-nutrien yang hilang dalam badan si ibu. Lagi pun fa menyusu badan. Jadi fa perlu boost kan nutrien-nutrien dalam badan ni sebab sebahagiannya dah disalurkan kepada airis semasa menyusu.

Selain itu supplement Shaklee dijamin selamat & lebih mudah dari makan jamu & akar kayu. Boleh nak makan akar kayu tapi pastikan ianya dari sumber yang bersih & selamat supaya tak memudaratkan. Supplement tak panas, tak pahit, tak leceh untuk disediakan, dan yang paling penting selamat untuk ibu menyusu dan bayi yang disusui dan tidak mumudaratkan.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

SET BERPANTANG ASAS
Set asas ada 4 jenis Vitamin
Vitalea 120bj
Bcomplex 120biji
Zinc 120bj
Vitamin C 180bj

------------------------
✔ Vitalea (120biji)
Untuk tempoh 4 bulan penggunaan
- mengelakkan muka ibu pucat disebabkan kehilangan darah selepas bersalin.. Mencukupkan keperluan harian vitamin dalam badan.. & kembalikan seri ibu lepas bersalin
✔ B complex (120biji)
Untuk tempoh 4 bulan penggunaan
- membantu memekatkan susu badan, mengelakkan meroyan, menghasilkan mood yg baik, bagus ambil jika migrain dan untuk kecantikan kulit.
✔ Zinc ada 120biji
Untuk tempoh 3-4 bulan penggunaan
- membantu mempercepatkan pemulihan luka bersalin, mencantikkan kuku, mengurangkan/mengelakkan keguguran rambut, menguatkan antibodi dan lain-lain
✔ Vitamin c 500mg (180 biji)
Untuk tempoh 4-6 bulan penggunaan
- membantu menghasilkan kulit yg cantik, putih dan bersih, membantu pertumbuhan sel lebih aktif, menggelakkan selsema, kuatkan antibody, mempercepatkan pemulihan luka bersalin, juga membantu tambah susu jika diambil secara konsisten dll

=========================================
PROMOSI SET BERPANTANG SHAKLEE
=========================================
Pemgedar Shaklee Sri Petaling
.
✿Vita-Lea® Iron Formula (Multivitamin)(120biji ).
✔ Vitalea adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral.
✔ Sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting untuk kesihatan optimum dan perlu dalam menjamin kesejahteraan secara am.
✔ Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaannya ibu mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.
.
✿Sustained Release Vita-C (180biji).
✔ Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan ibu dan bayi dan menjadikan kulit lebih cantik.
 .
✿Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)(850g).
✔ Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel.
✔ ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya.
✔ ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain.
✔ Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.
.
✿Alfafa Complex (330biji).
✔Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.
.
✿Ostematrix (Calcium & Magnesium)(120biji).
✔Dalam susu ibu, antara komposisi mineral yang tinggi ialah kalsium.
✔Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia.
✔Bagi ibu2 yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu.
✔Jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua.
✔Pengambilan Ostematrix juga dapat membantu ibu yang mengalami masalah susu merudum ketika period.
.
✿Omega Guard (90biji ).
✔ Anda belum lagi hilang semua berat yang diperolehi semasa hamil. Ini lah salah satu kelebihan OMEGA GUARD yang kaya dengan sumber OMEGA - 3 sebab dengan memakan makanan yang tinggi dengan omega-3 akan mempercepatkan lagi pembakaran lemak badan.

Khasiat omega guard pada ibu dan bayi
♥ bekalkan omega 3 untuk ibu dan bayi
♥ kandungan omega 3 dan DHA untuk perkembangan minda anak.
♥ Ibu yang menyusu yang mengambil 1000mg omega 3 sehari mendapati perkembngan otak bayi mereka lebih pantas
♥ kandungan EPA untuk jantung dan sendi dan kurangkan risiko sakit jantung kerana omega 3 menghalang pembentukan lemak tak baik
♥ mengurangkan selera makan si ibu dan menghalang pembentukan lemak
♥ Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu
♥ Menyalurkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak

Pengedar Shaklee Sri Petaling



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿







SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...