Nuffnang

Wednesday, September 2, 2015

Promosi ESP Shaklee Kembali Lagi!

Promosi ESP Shaklee Kembali Lagi!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Bismillah. Fa buka kedai hari ni dengan entri PROMOSI Shakleeyang tengah hangat diperkatakan.
Seperti yang dijanjikan Promosi bulan ni ESP Shaklee yang selalu menjadi Hot Item & Fast Selling! Jika anda mencari satu supplement untuk kulit, untuk tenaga, untuk hormon, untuk meal replacement, untuk milkbooster, anda hanya perlukan ESP Shaklee yang Awsome ni!

Promosi bulan ni seperti bulan-bulan sebelumnya : Beli 2 diskaun 5% / Beli 6 Free 1 

Beli 2 Canister ESP :

  • 5% Off

Beli 6 Canister ESP :

  • FREE 1 Canister
  • FREE Membership
  • FREE Vitalea Multivitamin
  • Cash Bonus
  • Harga Ahli dengan setiap pembelian
  • Penjimatan sehingga 20%-30%

Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee bukit jalil, Pengedar Shaklee sungai besi, Pengedar Shaklee tasik selatan, Pengedar Shaklee OUG

Kenapa ESP Shaklee? Jom kita baca tentang ESP ni.
Fakta tentang ESP Shaklee :
  • PROTEIN soya yang terbaik dan bebas GMO (non-Genetically Modified Organism)
  • Setiap 850gm (satu tin ESP Shaklee) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  • Satu-satunya di pasaran yang membekalkan 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita, dan ianya diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral dimana ianya sangat sesuai diambil oleh semua peringkat umur lelaki mahupun perempuan.
  • Kacang soya ESP  mengandungi kandungan ISOFLAVON yang tinggi. Isoflavon adalah sebatian kimia yang dipanggil flavonoid dan biasanya ditemui dalam tumbuh-tumbuhan kekacang atau keluarga kacang yang tinggi dengan antioksidan dan harta anticarcinogenic.

■ ESP dapat membantu kulit wajah berseri, anjal, mengurangkan freckles dan pigmentasi seperti awet muda
■ ESP membantu memulihkan kedutan dan merangsang regenerasi kulit dan otot.
■ ESP membantu dalam masalah rambut gugur dan beruban.
■ ESP membantu menghilangkan parut jerawat.
■ ESP memberikan tenaga yang berpanjangan juga menjadikan badan lebih cergas, lebih sihat dan kurang letih.
■ ESP membantu memberi rasa kenyang berjam-jam.
■ ESP membantu mengurangkan berat badan.
■ ESP bertindak sebagai MILK BOOSTER, menambahkan penghasilan susu ibu.
■ ESP membantu mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
■ ESP membantu memulihkan fungsi prostat lelaki- keupayaan menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser dari merebak.
■ ESP membantu mengurangkan gejala tekanan, kemurungan, kebimbangan, ketakutan dll.
■ ESP membantu meningkatkan keupayaan seksual.
■ ESP membantu menganjalkan dan mengembalikan kecantikan payudara.
■ ESP membantu memberikan tenaga kepada ibu hamil dan membantu perkembangan fetus dalam kandungan.

♥ Sesuai untuk mereka yang ingin tenaga tambahan
ESP terbukti mampu membekalkan tenaga yang boleh bertahan berjam-jam lamanya.

♥ Sesuai untuk mereka yang ingin dapatkan bentuk badan yang cantik dan anjal
ESP bantu untuk kekalkan kepejalan otot, mengelakan badan dari menggelebeh pemulihan tisu badan dna pembentukan otot baru

♥ Sesuai untuk mereka yang berdiet & ingin mengekalkan berat badan ideal
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

♥ Sesuai untuk mereka yang merancang untuk hamil
ESP berperanan untuk menstabilkan hormon dalam badan sekaligus membantu untuk kesuburan.ESP juga membantu membina sel-sel tisu rahim yang baru dan lebih kuat untuk menampung bayi. ESP juga membantu menghasilkan ovum dan sperma yang berkualiti dan sihat

♥ Sesuai untuk ibu hamil 
Wanita hamil memerlukan sekurangnya 70g protien sehari.Protien baik untuk perkembangan otak bayi yang sihat seawal persenyawaan, juga penting untuk pembentukan otot bayi dalam rahim ibu.

♥ Sesuai untuk ibu berpantang dan menyusukan bayi 
Tidak mengandungi kolestrol sesuai untuk wanita yang berpantang.Ibu berpantang akan merasa lebih bertenaga dan lancar menghasilkan susu. ESP juga mengenyangkan lantas mengurangkan keperluan untuk ibu yang menyusu untuk makan banyak dan memudahkannya mendapatkan berat badan ideal dengan segera. Bukan itu sahaja, protein juga penting dalam penghasilan dan pembaikan sel-sel badan. Jadi, ibu yang berpantang amat digalakkan untuk mengambil ESP bagi memulihkan diri dan membaiki kulit-kulit yang kusam. ESP juga dapat merangsang pengeluaran susu yang cepat dan juga merupakan milkbooster

♥ Sesuai untuk mereka yang ingin kekal cantik dan muda 
ESP dapat membantu kulit wajah berseri, anjal, mengurangkan freckles dan pigmentasi seperti awet muda dan membantu menghilangkan parut jerawat. ESP membantu memulihkan kedutan dan merangsang regenerasi kulit dan otot juga membantu dalam masalah rambut gugur dan beruban.

♥ Sesuai untuk pesakit kencing manis Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

♥ Sesuai untuk pengidap gastrik
Sebagai pelapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidrolik di dalam perut.Oleh itu dapat elak rasa kepedihan perut dan ulu hati.Sesuai yang menghidap gastrik.

Menarik bukan? Sebab itulah ESP Shaklee ni sentiasa menjadi pilihan ramai. ESP Shaklee bukan calang-calang produk berasaskan soya kerana setiap soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP ni adalah dari sumber yang terbaik & organik. 

Anda nak rasai sendiri penangan ESP ni? Fa dah rasai sendiri. Ramai juga yang beri feed back positif selepas mereka consume ESP ni. Anda boleh google testimoni ESP atau klik je kat Link
TESTIMONI  ni.

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...