Nuffnang

Sunday, August 9, 2015

Testimoni : Cegah & Ubati gout dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Gout adalah sejenis penyakit akibat berlebihan asid urik di dalam badan. Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin.Badan kita membuang bahan kumuhan ini melalui air kencing (urin) namun bagi pengidap gout, asid urik yang berlebihan tidak dibuang dan berkumpul di dalam sendi.Ia adalah salah satu penyakit yang paling lama dihidapi manusia, sejak zaman dahulu kala lagi. Pada masa dahulu gout boleh menyebabkan kemudaratan dan kecacatan, kini dengan kemajuan dalam bidang perubatan, gout boleh dikawal.

Siapa yang berisiko ?
  • Lelaki
  • Wanita menopos
  • Obes / berat badan berlebihan
  • Makanan berprotein tinggi yg diambil secara berlebihan
  • Makan makanan dari organ dalaman haiwan seperti hati,limpa dsd.
Bagaimana Vivix Shaklee membantu pengidap Gout?
Vivix Shaklee menggalakkan pembentukan Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan dan melambatkan pembentukan protein AGE yang merosakkan Sel.

Vivix juga membantu pesakit gout dengan mengembalikan fungsi hati dan buah pinggang untuk menyingkirkan asid urik.


Fungsi dan kebaikkan Resveratrol & Polifenol dalam VIVIX

1.Melindungi daripada Kerosakan DNA
Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Kesan Positif terhadap Pengawalan Genetik
Sekiranya anda memakan makanan yang tinggi kolestrol, tinggi gula dan tinggi lemak, sel badan anda akan rosak. Peranan vivix menghalang tekanan negatif biologi terhadap sel badan daripada rosak.

3. Penghasilan Biogenesis Mitokondria*
Vivix meningkatkan pengeluaran sel Tenaga (Mitokondria)Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan penghasilan Protein AGE
Vivix melindungi sel-sel supaya sihat. Vivix melambatkan penghasilan AGE protein sebanyak 90%. dimana penurunan protein AGE ini perlu untuk mengelakkan anda dari penyakit kencing manis atau sakit jantung kerana AGE protein membantu kolestrol untuk aktif dan berkumpul didalam plak dan salur-salur darah badan kita.


✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...