Nuffnang

Friday, August 7, 2015

Nutriferon Shaklee bantu meredakan selsema dan demam pada anak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kanak-kanak memang kerap terkena selsema, demam mahupun jangkitan. Kalau antibodi tak kuat melawan penyakit memang lambat sikit nak baik. Kadang berlarutan lamanya. Fa memang kerap demam dulu, kerap selsema sebelum melahirkan airis dan sebelum kenal shaklee, tapi lepas kenal shaklee dan sangat konsisten makan supplement badan fa ni dah macam kebal sikit. Nak demam pun susah Alhamdullilah, tapi selsema tu takdapat nak elak sebab hidung fa memang jenis yang sensetif. Syukur sebab antibody airis pun kuat nak lawan penyakit. Mungkin disebabkan susu ibu yang mampu menguatkan sistem imun airis dan juga kerajinan fa beri airis vitamin C & omega Guard Shaklee.

Kalau anda punyai anak yang kerap demam apa kata anda beri mereka Nutriferon ni. InsyaAllah membantu kuatkan sistem pertahanan badan mereka dari terpaksa ulang alik ke klinik & hospital.

Petang ni fa nak share tentang Nutriferon Shaklee. Nutriferon ni dulu lama tak ada stok di Shaklee. Fa suka sangat nutriferon ni. Fa pernah share di entri lepas-lepas tentang pengambilan nutriferon ni masa fa demam. Nutriferon ni menguatkan antibodi untuk melawan penyakit dan selsema berpanjangan.


Ibu didalam testimoni ini sangat ambil berat terhadap kesihatan anak-anaknya dengan memberi mereka nutriferon. Alhamdullilah demam sembuh & selsema cepat kering. Jangan risau, Nutriferon selamat diambil oleh kanak-kanak seawal 1 tahun.



Nutriferon merupakan satu-satunya interferon semulajadi didunia yang menggabungkan 4 jenis ekstrak tumbuhan iaitu:

  • BIJI LABU - merangsang pengeluaran interferon semulajadi didalam tubuh dan menentang radikal bebas dan faktor penyebab kancer.
  • BIJI PLANTAGA ASIATICA - mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun.
  • HONEYSUCKLE JEPUN - menentang pencerobohan virus dan kuman.
  • BUNGA SAFFLOWER - menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnakan virus dan kuman

Nutriferon sangat esklusif dan hanya boleh didapati dari Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai atau farmasi.

Di dalam bidang perubatan, suntikan Interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatatis, kanser, hidrophobia ( penyakit anjing gila), herpes dan HIV. Tambahan pula Interferon sangat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit.

Manfaat Utama Nutriferon:

  • Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 Hari - mampu merangsang dan meningkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh. T- Cell, B-Cell dan Makrofag.
  • Melawan Kancer & Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kancer. Selain itu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  • Melindungi dari Influenza - mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara. Berkesan melindungi daripada virus, mikrob termasuk selsema, elergi, inflamasi dan influenza.
  • Meringankan Stress & Kelesuan - meringankan kemudaratan disebabkan oleh keresahan, stress, dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan Penuaan - Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman justeru sel-sel akan menjadi lebih sihat.
  • Mengurangkan Infeksi oleh prsakit-pesakit Hepatatis B & C - Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan seperti Kembung Perut, rasa mual, muntah dan lain lain kepada pesakit Hepatatis B & C
  • Mempertingkatkan Menopaus - Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain yang berkaintan dengan menopaus menjadi lebih baik.
  • Mengurangkan Gejala PMS - terbukti mengurangkan simptom simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.
Siapa yang perlu Nutriferon?
- Mereka yang mempunyai antibodi yang rendah
- Mereka yang sering sakit,demam,selsema
- Mereka yang sering Stress.
- Mereka yang terdedah dengan penyakit merbahaya.
- Ibu yang menyusukan anak tetapi anaknya sering demam atau sakit yang berpanjangan.
- Mereka yang sering travel & keluar negara.
- Mereka yang alergi dan eczema.

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...