Nuffnang

Friday, August 14, 2015

Legakan sengal & lenguh badan dengan Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hari ni fa tak berapa cergas sangat. Tiba-tiba diserang sakit-sakit badan & sendi yang teramat sangat. Ni memang tak boleh nak dibiarkan sebab kalau fa hanya melepek satu kerja rumah pon tak settle. Hanya baring masa tidurkan airis , alhamdullilah dapatlah rehat sekejap sebelum mulakan balik tugas-tugas seharian.

Selepas lahirkan airis, fa memang akan berurut sebulan sekali. Kalau lebih sebulan tu mula lah badan sakit-sakit. Kerja sebagai suri rumah ni bukan ada rehat sangat pun. Kadang baru nak lunjur kaki, si kecil ni da ganggu. Nak makan lah, nak dukung la, nak minum lah. Jadi fa pastikan setiap bulan fa akan balik kampung untuk berurut. Tapi bulan ni dah masuk 3 bulan tak pergi... faham sendirilah berapa sengal & lenguhnya urat-urat badan.

Fa rasa dengan pengambilan Ostematrix sangat-sangat membantu. Kalau sakit-sakit badan datang fa memang akan telan 4 biji Ostematrix setiap malam supaya esok paginya segala sengal-sengal badan tu berkurangan. Lagipun fa kurang minum susu segar. Jadi bagi ibu yang menyusu macam fa ni, pengambilan kalsium tambahan sangat penting sebab separuh kalsium fa dah salurkan pada airis melalui susu badan. Jadi kalau taknak kena osteoporosis tu rajin-rajinlah ambil kalsium ye.


Fakta tentang Ostematrix Shaklee
1. Vitamin D - Membantu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu menyambil supplement vitamin D.

2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan mengahalang arthritis

Kenapa anda perlu pilih Ostematrix Shaklee?
● Nutrien pembinaan tulang yang lengkap
● Terbukti secara klinikal
● Mudah ditelan dan mudah diserap badan
● VITAMIN SEMULAJADI!

Siapa yang perlu mengambil OsteMatrix Shaklee?
● Mereka yang kurang mendapat zat-zat membina tulang dari pemakanan harian.
● Mereka yang mengambil berat tentang pembinaan tulang dan mengekalkan tulang yang sihat untuk jangka masa panjang
● Mereka yang merokok, pengambilan alkohol yang tinggi, atau kerap minum minuman ringan – tabiat gaya hidup yang boleh mengehadkan atau mengganggu penyerapan kalsium
● Wanita yang berumur 30 tahun dan ke atas, remaja dan warga tua.
● Ibu hamil atau menyusukan anak
● Wanita yang mengalami gejala PMS
● Mereka yang mengambil berat tentang tekanan darah yang normal
● Mereka yang sukar menelan kalsium dalam bentuk lain

Ostematrix salah satu supplement MUST HAVE dan MUST EAT untuk fa setiap hari. Semenjak aktif dalam dunia Shaklee, Ostematrix diantara supplement kegemaran fa & dah beberapa botol fa makan.

Anda kekurangan Kalsium? Dapatkan Ostematrix anda hari ni juga!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...