Nuffnang

Sunday, August 30, 2015

Basic H Shaklee untuk cuci kesan warna luntur pada pakaian putih

Basic H Shaklee untuk cuci kesan warna luntur pada pakaian putih

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hujung minggu mesti ibu-ibu sibuk basuh baju, anak-anak sibuk cuci kasut, ayah-ayah sibuk nak cuci kereta sebab cuti panjang nak bawa family jalan-jalan. Bagi suri rumah macam fa, cuci baju bukan hujung minggu je, setiap hari kalau bakul baju penuh kena lah cuci. Lebih-lebih lagi suami yang kerja site baju memang sentiasa berdebu & kotor terkena macam-macam.

Pernah tak anda ada masalah nak bersihkan baju atau kain putih yang terkena warna baju lain? Atau baju yang terkena dakwat pen? Kalau dulu, mama ajar rendam je dengan klorox masalahnya rendam dengan klorox pun kadang tak hilang kesan luntur warna kat baju putih tu, kalau baju putih tu ade sikit-sikit corak atau lencana sekolah, habis dengan corak/ lencana tu luntur. Kalau dulu baju sekolah fa basuh guna nila. Habis baju skolah putih tu jadi biru-biru. Lagi pun klorox & nila ni banyak chemical, penggunaan yang selalu mungkin dapat haki atau rosakkan kulit.

Sekarang fa tak payah risau dah dengan kesan luntur dekat baju putih, kesan daki dekat kolar baju sebab fa cuci je dengan Basic-H Shaklee. Fa pun first time cuba & ajaibnya memang menjadi. Teruja sangat. Sebab sebelum ni macam-macam fa cuba, klorox, vanish tapi tak pun hilang kesan luntur tu. Testimoni kat bawah ni bukti keberkesanan Basic-H sebagai bahan pencuci.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Testimoni Basic H hilangkan kesan luntur pada baju putih.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

Testimoni Basic H hilangkan kesan daki pada kolar baju kemeja.


Basic H bukan je bagus untuk cuci lantai dan peralatan rumah. Tapi Basic H boleh juga digunakan untuk mencuci kesan degil pada pakaian, cuci kasut, cuci kereta & banyak lagi kegunaan Basic H ni. Sebab itu fa gelarkannya Sabun Pencuci Ajaib!

Anda tak perlu risau tentang bahan chemical atau bahan merbahaya sebab Basic H Shaklee ni organik tanpa bahan kimia & selamat digunakan.

Tahukah Anda?
Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.
Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H² tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.
Mesra Alam

* Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
* Biorosot
* Tanpa fosfat
* Bungkusan yang boleh kitar semula
* Tanpa bahan pewarna
* Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

✿✿✿✿✿✿✿✿

Shaklee ID (949399)

SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...