Nuffnang

Sunday, July 12, 2015

NutriWhite Shaklee - Kulit bebas whitehead & blackhead dengan NutriWhite

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Teringat masa zaman anak dara dulu, zaman sekolah. Ya Allah masa tu kulit memang teruk! Dengan kulit yang tona tak sekata yelah pergi sekolah pakai tudung, berpanasan berbelang lah muka. Berminyak tak payah cakap lah. Terutama di T-zone. Bila muka berminyak, kotoran terumbat tu lah jadi punca jerawat dan timbulnya whitehead & blackhead disekitar muka terutamanya hidung.

Masker putih telur dan scrub muka semua tu fa guna seminggu sekali untuk bersihkan whitehead. Tapi masa tu rajin lah, tak ada anak. Boleh lah nak buat masker putih telur tu sebab masker tu guna pure putih telur yang dicelup guna facial cotton dan ditepek kat sekitar muka kecuali bahagian mata. Pernah buat kan? Masker ni ambil masa untuk kering. Kadang tu sampai fa tertidur tunggu kering. Bestnya buat masker ni bila tangalkan facial cotton yang kering tu sekali dengan whitehead, jerawat akan keluar dan melekat dekat atas facial cotton tu, lepas bilas muka rasa lembut je. Tapi bukan semua pon tertanggal, & whitehead tu akan muncul balik.

Gentle Deep Foaming Cleanser bertindak membersihkan kotoran-kotoran pada wajah secara mendalam dengan lembut yang menyebabkan liang-liang roma tersumbat punca kepada timbulnya whitehead dan jerawat pada wajah.

Dengan sekali cucian, anda akan rasa kulit muka anda lembut dan halus dan jika anda gunakannya secara berterusan, anda akan perasan yang kulit anda semakin anjal, lembab, lembut & tona kulit semakin sekata. Whitehead disekitar hidung juga semakin berkurang dari masa ke semasa. Liang roma yang terbuka luas juga semakin mengecil.

Fa suka sangat Cleanser NutriWhite ni sebab hanya picit sikit je tapi berbuih banyak. Jadi sikit tu je dah boleh cuci seluruh muka dengan bersih! Kalau hidung anda penuh whitehead anda gosok lama sikit disekitar hidung dengan lembut kemudian bilas. Lap kering. Guna siang dan malam. Mesti anda akan nampak hasil yang menuaskan seawal sebulan penggunaan.

Nutriwhite dicipta khas untuk kulit orang asia dimana ianya unik dengan campuran 16 nutrien botani yang membantu untuk mencerah dan menganjalkan kulit muka secara semulajadi. Untuk kesan yang maksimum anda boleh cuba fullset rangkaian penjagaan wajah nutriwhite atau anda boleh mulakan dengan basic set NutriWhite.

BASIC SET NUTRIWHITE
Gentle Deep Foaming Cleanser
(Membersih, Menyegarkan Kulit & Melembutkan Kulit)
Rumpai laut - menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.
Alga hijau - Menyahtoksin dan melembapkan kulit wajah
Strawberry Begonia - Mencerahkan dan mengimbangi pigmen

Soothing Radiance Whitening Softener
(Mengimbangi PH kulit yang seimbang, Melembutkan kulit wajah)
Rosemary - Menegangkan dan menyegarkan kulit
Kudzu - Menegangkan dan mencerahkan tona kulit
Marshmallow - Melembabkan

Ultimate Proctection Whitening Lotion SPF15
Melicinkan kulit, kaya dengan pati botani seperti mulberi untuk mencegah kerosakkan kulit kesan daripada cahaya UV matahari. Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit dan bertindak sebagai pelembab kulit dari semua sudut. Melindungi kulit dan membantu membina daya ketahanan kuit terhadap kerosakkan persekitaran.

HASILNYA?
☺ Kulit yang lebih cerah & berseri
☺ Mengurangkan warna kulit yang tidak sekata.
☺ Dengan penggunaan yang berterusan, Kulit wajah akan kelihatan lebih sempurna.


Anda perlu cuba - NutriWhite Makeup Remover Shaklee
Anda selalu pakai make-up? Apa kata sebelum anda cuci muka tu anda scrub muka anda yang bermake-up dengan NutriWhite Makeup Remover.NutriWhite Makeup Remover membersihkan kotoran makeup dan minyak berlebihan dengan lembut dan berkesan. Hasilnya kulit terasa bersih dan bertambah lembut. Tak perlu lagi tanggalkan makeup dengan baby oil yang berminyak atau cecair remover yang mungkin akan menghakis kulit anda, hanya gosokkan makeup remover disekitar muka yang kering kemudian cuci dengan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser untuk membersihkan segala daki, kotoran, dan sel kulit mati pada kulit anda!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)

Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...