Nuffnang

Thursday, May 7, 2015

Y.E.S Pack Healthy Young Living - Vivix Semulajadi & Terbukti Berkesan!

Y.E.S Pack Healthy Young Living

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sepanjang bulan ni sampailah bulan oktober, shaklee buat pakej-pakej penjimatan istimewa untuk korang semua, dimana korang layak untuk mendapat 5% diskaun untuk semua vitamin dan supplement yang ditawarkan dalam setiap pakej-pakej ini.

4 Y.E.S PACK yang ditawarkan.
  • YES Healthy Prenatal
  • YES Healthy Postnatal
  • YES Healthy Fitness
  • YES Healthy Young Living

YES PACK (HEALTHY YOUNG LIVING)
Penjimatan berganda jika korang memang pengamal tegar VIVIX Shaklee sebab dengan beli YES Pack ni korang akan dapat 2 botol VIVIX dengan diskaun sebanyak 5%. Bukan tu je, siap dapat FREE MEMBERSHIP (bernilai RM68.90), CASH REBATE (point melebihi 150UV) dan **FREE sebotol VITALEA MULTIVITAMIN - SEMENTARA STOK MASIH ADA (sempena 100 tahun multivitamin Shaklee) dan banyak lagi keistimewaan bila korang join ahli Shaklee.

Pengedar Shaklee Sri Petaling

VIVIX®  SHAKLEE
Penyelidikan yang hebat dan canggih untuk menentang penuaan selular dan melakukan penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix® yang merupakan penumuan TERHEBAT dari Shaklee!

Perbezaan Shaklee
Hanya Vivix® mengandungi adunan fitonutrien proprietari, yang mengandungi resveratrol dan memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan 10x ganda lebih efektif dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

Kajian Klinikal menunjukkan ramuan Aktif Vivix® berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Kajian Makmal menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma UTAMA penuaan:

  • Melindungi dan Membaiki Sellular DNA
  • Memberi Impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (Pembentukkan baru mitochondria)
  • Melambatkan Pembentukan Protein ACE (Advanced Glycation End products)
Siapa perlu Vivix®?

Pengedar Shaklee Sri Petaling



Vivix bagus diberi pada mak ayah kita. Sebab orang-orang tua ni mana nak telan banyak pil kan, jadi memadai dengan sesudu sehari Vivix dah cover kesihatan menyeluruh.


Terbaik untuk mereka yang ada kanser,gout,sakit jantung,darah tinggi, kencing manis, batu karang dan penyakit-penyakit kronik yang lain.

**Vivix TIDAK sesuai diambil oleh wanita mengandung atau wanita yang menyusu badan.

Kebaikan Vivix®  Shaklee
●Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
●Memelihara keseluruhan kesihatan
●Anti oksida yang sangat baik - awet muda
●Membantu anda merasa lebih bertenaga
●Mengurangkan risiko kanser
●Membantu pesakit diabetis
●Menguatkan sistem imun

Kandungan Vivix

Pengedar Shaklee Sri Petaling

muscadine grape
Mengandungi pelbagai spektrum polifenol seperti resveratrol dan quercetin.ia juga mengandungi asid elergik dan ellagitannins, apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine memberikan effect anti oksidan yang hebat. Asid elergik terbukti dalam kajian makmal untuk menyokong fungsi sel kecekapan dan prestasi menyeluruh.

Polygonum cuspidatum
Juga dikenali sebagain japanese knotweed yang merupakan sumber yang kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah salah satu polifenol semulajadi yang paling kuat dan terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular, membaiki DNA dan meningkatkan pengeluaran tenaga di peringkat selular.

Purple Carrot dan European Elderberry
Dua gabungan unik untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi. Antosianin adalah anti oksidan yang kuat yang telah dikaji secara meluas untuk manfaat kesihatan yang banyak menyokong kesihatan selular menyekat tindak balas tekanan biologi.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿






SMS/WhatsAPP/Telegram 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian & pertanyaan mengenai produk Shaklee. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi, Bandar Tasik Selatan, OUG dan sekitarnya

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 30% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...