Nuffnang

Saturday, April 18, 2015

Keistimewaan dan Manfaat Peppermint Ginger Plus Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Peppermint Ginger Plus Shaklee
Perbezaan Shaklee

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dihasilkan di bawah prosedur standart dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.

Secara Klinikal sangat membantu bagi merawat masalah kesihatan seperti loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Manfaat Utama
Pudina (peppermint)
Melegakan otot perut, ianya mempunyai kesan penenang, membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Selain itu melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi, Pudina merangsang pengeluaran peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan lebih fokus.

Halia (Ginger)
Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih daripada 2 ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, period pain, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita, manakala penyelidik di Switzerland mendapati halia berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. Laporan penyelidikan awal telak merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat/mencegah masalah mabuk perjalanan.

Pokok Adas (Fennel Seed)
Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, Melegakan gejala flu, juga dapat membantu masalah seperti alergi pada saluran usus.

Biji benih bunga lawang (Anise Seed)
Digunakan oleh orang-orang Mesir Purba untuk melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastik untuk pencernaan , menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba dimusim panas dan lembab, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak
**HARGA BARU BERKUATKUASA 1APRIL 2015**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...