Nuffnang

Thursday, April 30, 2015

Agen Dropship diperlukan di seluruh malaysia

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

BERITA BAIK UNTUK ANDA...

Anda ingin mencari side income?
Anda tak tahu nak jual apa?
Anda tidak mempunyai modal?
Anda tidak suka simpan stok?

Anda lah orang yang kami cari!!
Jom daftar sebagai AGEN DROPSHIP kami. Sangat mudah tak memerlukan yuran tahunan, tak memerlukan deposit atau modal tertentu tak perlu register ape-ape. Anda hanya perlu jujur dalam urusniaga, bersungguh-sungguh dan serius untuk menjadi agent dropship kami.

Apa yang hanya anda lakukan? Anda hanya perlu LIKE fanpage (FB) kami & promote produk kami dan kami akan uruskan yang lain :) Mudah bukan?

Berminat? Anda hanya perlu WhatsApp "AGEN DROPSHIP" ke 0123841916 dan kami akan jelaskan secara terperinci dan beri LINK untuk produk dropship kami.

Kami hanya memerlukan 10 orang terawal sahaja. Cepat jangan BUANG MASA!



Agen dropship.
Dropship adalah satu sistem perniagaan yang hanya memerlukan anda mempromosi produk/barang yang dibekalkan  dilaman sosial,laman-laman pengiklanan dan sebagainya. Apa yang perlu anda lakukan ialah kongsikan kebaikan dan manfaat produk yang ingin dipromosikan.Anda tidak perlu beli stok ataupun menyimpan stok. Kami akan bekalkan gambar produk tersebut. Bila anda dapat order dari pelanggan anda, anda hanya perlu order dari kami dan kami akan menghantar produk tersebut untuk anda. Keuntungan yang lumayan tanpa perlu modal & pening kepala untuk menyimpan stok!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM68.90 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 .60 bagi semenanjung & RM21.20 bagi Sabah & Sarawak


#agendropship #dropship #vivix

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...