Nuffnang

Sunday, March 22, 2015

Pengedar Shaklee di KLCC & AMPANG PARK

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kalau dulu fa kerja dekat Menara Maxis boleh lah fa COD area KLCC & Sekitarnya, tapi bila dah WAHM ni agak susah nak COD kesana dengan airis yang still kecik ni.

Yang sedihnya fa terpaksa lepaskan beberapa customer area KLCC sebab kabanyakkan mereka lebih suka COD (Cash on delivery) berbanding pos.

Allah maha mendengar, kini fa dah ade agen/rakan bisness area KLCC & AMPANG PARK!! Alhamdullilahh.


Cik Fyza ni kawan zaman sekolah membesar sama-sama merupakan regular customer dan sekarang dah join team shaklee fa untuk sama-sama berkongsi kebaikan Shaklee dengan semua. 

Selain kesihatan terjamin, fyza buat pilihan bijak untuk menjana side income dengan Shaklee. Sesiapa yang nak join Team Shaklee fa, boleh WhatsApp fa untuk cara-caranya ye.

Jadi warga KLCC,AMPANG PARK & SEKITARNYA boleh whatsapp fyza untuk pembelian SHAKLEE anda. Pastinya dengan Konsultasi terbaik!

To fyza, welcome to the club!!! Selamat menjana income 4,5,6 angka sebulan. Tiada yang mustahil dengan SHAKLEE insyaAllah.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...