Nuffnang

Sunday, March 22, 2015

Gantikan Minuman Isotonik bergas dengan Performance Drink Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Cuaca semakin panas sekarang ni. Dulu pasang aircond 26'C dah sejuk sekarang pasang 22'C pon masih panas. Airis dulu pakai baju lengan panjang kalau malas, sekarang berlengan pendek je. Mandi pon 3 kali sehari sebab airis ni kerap berpeluh, bila berpeluh langsung tak selesa badan. asik mengamuk je tak boleh tidur. Lepas mandi terus lelap.

Kesian dekat en.suami yang kerja kat site. Berpanas-panas. Kita yang kat rumah pon terasa panas, apatah lagi mereka yang ada kat luar tu kan. Tapi cuaca ni kadang hujan, kadang panas, bila badan dah tak boleh tampung peredaran cuaca tu yang cepat kena serang demam.

Selalu kalau demam, badan panas, lepas besukan ke kita mesti nak mencari minuman isotonik yang boleh kembalikan semula tenaga kan, tapi tahu tak kebanyakan minuman isotonik tu mengandungi gula yang berlebihan dan bergas yang tak baik untuk kesihatan.

Gantikan minuman isotonik korang tu dengan Performance Drink yang lebih sihat dan berkhasiat! Rasa oren yang sedap bancuh pulak sejuk-sejuk memang menyegarkan badan.

KENAPA PERFORMANCE DRINK?


■ Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
■ Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
■ Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
■ Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
■ Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah:
■ Para ibu yang menyusukan anak.
■ Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
■ Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
■ Para pesakit yang menghidap gout.
■ Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
■ Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
■ Anak-anak yang demam.
■ Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam.
■ Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.

Korang yang dok menganti puasa ni pon PERLU-kan Performance Drink sebab akan membuatkan korang kurang rasa haus dan kurangkan rasa letih badan sepanjang berpuasa,

Performance Drink ada dalam SET MIGHT TRIPLE GEMS Shaklee


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...