Nuffnang

Thursday, December 4, 2014

Vitamin C untuk isteri, Vitamin E untuk suami

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Memandangkan bulan ni double promo, apa kata anda grab kedua-dua promo SR VITA C PLUS dan VITA E COMPLEX ni dan hadiahkan untuk suami dan isteri tercinta. Yang nak kahwin apelagi boleh dapatkan Vita C & Vita E sebagai hantaran. Masa baru kahwin lah kena mula jaga serba serbi!

Vitamin C untuk isteri cantik: 
♥ Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Vitamin E untuk suami gagah:
♥ Vitamin E juga dikenali sebagai vitamin cinta kerana vitamin E memainkan peranan yang penting untuk menghasilkan hormon seks serta merangsang libido. Vitamin E juga dilebelkan sebagai vitamin untuk kesihatan seksual (sexual vitamin) Pengambilan Vitamin E juga buat suami sentiasa bertenaga.

Kedua-dua vitamin ni boleh makan sama-sama sebenarnya dan bukan fokus hanya untuk isteri atau suami. Sama-sama sihat, sama-sama cantik dan mantap!

Manfaat bersama:
♥ SR VITA C PLUS
Membentuk Kolagen
Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan
Memperbaiki simptom Pendarahan
Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.
Memperbaiki Insomnia
Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan
Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

♥ VITA E COMPLEX
- Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
- Mencantikkan dan menampakkan wajah lebih muda dari usia. pengambilan yang berterusan akan mampu menghilangkan kedut, parut dan jeragat.
-Melindungi paru-paru dari pencemaran udara.
-Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
-Anti oksidan.
-Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
-Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
-Menyelesaikan masalah kelesuan.
-Mengurangkan risiko parut yang besar.
-Merendahkan kadar kolesterol.
-Membantu mencegah kanser.
-Merendahkan risiko katarak.

Kekalkan Rasa Cinta..Kekalkan kesihatan Bersama!!

PENJIMATAN UNTUK ANDA!!



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...