Nuffnang

Friday, December 26, 2014

Tampil berseri secara semulajadi dengan SET kecantikan Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Diantara set yang terlaris selain SET SENDI,SET PENYUSUAAN, SET KECANTIKAN lah yang selalu menjadi pilihan ramai orang yang nak cantik dan dapatkan kulit muka yang flawless.

Fa dah cuba sendiri, malah ramai je antara kawan-kawan shaklee fa yang buat testimoni sendiri dari pengambilan secara konsisten set kecantikan ni. Tak hairanlah kenapa ramai distributor shaklee kulit gebu gebas kan? SEBAB kami bukan je jual Shaklee semata, kami jadikan diri kami testimoni supaya orang akan lebih nampak keberkesanan produk Shaklee ni. Kalau amik artis, dah sah-sah lah artis tu memang dah cantik kan, nama pun artis..hehehe


Kulit berjerawat,kusam,berminyak kulit tak sekara, gelap boleh dapatkan kulit yang diidamkan dengan hanya makan secara konsisten 4 vitamin ni.

Vita c - Membentuk kolagen dan mengecilkan liang-liang pori
Vita e - Menghilangkan parut jerawat, anti-oksda, membetulkan tona kulit tak sekata dan melicinkan kulit
B complex - Mencegah kelesuan, mencegah stress, baik untuk mata dan kulit
Esp - Membantu kulit wajah berseri, mengurangkan kedutan dan parut jerawat, mencerahkan kulit

Sebab keempat-empat vitamin ni membantu sesama sendiri menganjalkan dan mencerahkan kulit disamping menyihatkan dari dalam. Jadi bukan fokus pada kulit semata, satu badan terjaga!
Kebanyakan skin care yang dijual hanya fokus pada kulit luaran je, sebab tu kalau kita guna sesuatu produk, memula ok je, tapi lepas tu naik balik jerawat jeragat semua. Shaklee pulak bersih dan sihatkan dari dalam so bila sekali pakai dah ok, konsisten 2 3 bulan terus dah tak keluar langsung jerawat tu, kulit pulak terus gebu semakin gebu dan flawless.

TESTIMONI 1 

TESTIMONI 2 :


TESTIMONI 3 :


JADI rebut peluang keemasan dengan grab PROMO VITA C & E dengan HARGA yang sangat berbaloi dan TERHAD untuk BULAN DECEMBER 2014 SAHAJA!!!



GRAB CEPAT SEBELUM 31 DECEMBER 2014

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan sekitarnya
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu


Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...