Nuffnang

Thursday, November 20, 2014

Cantik , menarik tertarik dengan collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

Cerita tentang Mah- seorang surirumah yang diceraikan oleh suami sebab lebih tertarik pada janda anak ramai yang lebih cantik dah jadi viral kat media sosial seperti FB .

Tapi fa bukan nak cerita atau komen tentang cerita Mah ni. Memang dah lumrah kan, wanita akan diberi macam-macam alasan bila si suami dah kurangkan kasih sayang dan lebih tertarik pada benda yang lebih cantik. Itu Normal.

Sebagai seorang wanita, penampilan diri perlu dijaga walaupun usia perkahwinan anda dah mencecah berbelas berpuluh tahun. Anak dah ramai bukan alasan untuk anda kekal cantik.


Kulit yang dulu anjal, gebu gebas dah kurang sebab umur semakin meningkat tak jaga penampilan diri dan disebabkan Collagen semulajadi kita semakin hilang. Tak perlu nak makeup hari-hari. Tunjukan wajah cantik semulajadi anda yang sememangnya semulajadi cantik tu. Nak cantik bukan kena perabiskan duit. Kita nak buat suami makin sayang bukan makin menjauh kan.

Dengan pengambilan Kolagen mungkin dapat membantu anda kelihatan lebih muda dari usia. Mungkin dapat membantu anda kelihatan cantik dan bertenaga.

Diantara Kesan Baik dari pengambilan Kolagen

  • memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  • memelihara kelembapan kulit
  • menyokong baikpulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • menguatkan otot dan tulang
  • membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)
  • memelihara kelenturan sendi
  • mengurangkan keradangan(inflammation)
  • memberi tenaga
  • membantu pola tidur
  • memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf


Sedikit info mengenai Collagen Powder Shaklee

> Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah.

> Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1000 dalton* dapat diserap dengan mudah dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen dalam tubuh.

> Tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan ,Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran

> Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda . Setiap hidanagn dipek di dalam satu uncang memudahkan anda mengunakan nyasecara segera pada bila2 masa.


Kebaikan Collagen Powder Shaklee

  • Anti penuaan
  • Mengecilkan liang liang pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis garis halus
  • Melembabkan kulit
  • Mengurangi rasa kering dan gatal pada muka
  • Mengembalikan kenajalan
  • Menjadikan kulit lebih tegang anjal dan lembut
  • Menegang - menegangkan dan menganjalkan payudara
  • Mencerah
  • Mengurangkan pigmentasi jeragat dan kulit tidak sekata
  • Mencantikan dan menyuburkan
  • Menjadikan rambut lebih sihat tidak mudah gugur dan bercabang , tebal dan kelihatan bersinar
  • Meningkatkan pergerakkan
  • Menyokong kesihatan sendi dan tulang
  • Melicinkan kulit
  • Meningkatkan kelicinan kulit supaya kelihatan halus mulus.

Siapa tak sayang suami kan? Jadi apa kata kita mulakan hari ini jugak dengan pengambilan sepeket sehari Collagen Powder Shaklee selama 15 Hari untuk dapatkan kulit anjal dan tubuh badan yang muda remaja.

Suami mesti MAKIN SAYANGGG!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...