Nuffnang

Monday, October 20, 2014

Menimba Ilmu Sambil Bersantai

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ini cerita semalam.

Meeting tergempar ni diadakan dekat rumah nenda Shaklee fa ' kak Jannatul fadilah' (buahatikusayang.blogspot.com) Meeting tergempar lah sangat kan. Kalau masa bekerja meeting je mesti semua muka stress, semua tak sanggup nak dengar bebelan Bos pasal prestasi kerja memasing. Tapi bila kerja dengan Shaklee ni, kami meeting sambil bersantai dikelilingi anak-anak dan suami.

Biasalah ada anak kecil ni lain sikit, tapi itu bukan alasan untuk menimba ilmu "Dulu kukendong
perut yang membesar kini kukendong Anak"

Babah pun sangat sporting, teman fa timba ilmu dan gigih melayan Airis sambil sama-sama menyedut aura-aura kak jan dan en.billy.

Itu advantage bila kita join Shaklee. Meeting boleh buat dekat rumah. Anak-anak dan suami pon boleh join. Eratkan lagi silaturahim. Kami surirumah sepenuh masa. Jadual kami padat malah lebih padat dari mereka yang bekerja. Bila adanya perjumpaan macam ni, selain dapat luangkan masa dengan keluarga, kita boleh juga serap ilmu yang bermanfaat dan tips-tips berjaya dari leader yang berjaya.



Dengan Shaklee kami diajar menyedut aura secara live! Haaa... maknanya bersemuka dengan mereka yang berjaya, berkongsi tips dan segala ilmu berjaya yang penting dapat beramah mesra.  Itu yang seronoknya. Keistimewaan Shaklee bukan seperti MLM yang lain. Bukan naik sorang-sorang dan tinggalkan downline terkontang kanting dekat bawah. Bukan kaya sorang-sorang tau.

Nak 1000 daya taknak 1000 dalih. Anda juga boleh jadi seperti kami.
Hanya bermodalkan RM75 anda akan dapat pulangan yang besar.
Insya-Allah kami akan bimbing anda hingga berjaya.

Sharing is Caring


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...