Nuffnang

Monday, September 15, 2014

SET WEIGHT GAIN SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Ramai yang inginkan berat badan yang ideal. Ada yang terlalu kurus sampai nampakkan diri tak bermaya. Mereka yang ada masalah seperti kurang selera makan, terlalu kurus dan inginkan berat yang ideal, boleh dapatkan SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE.



MealShakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian, mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya enak seperti Vanilla Icecream, atau Milk Shakes

Vitalea - membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron (penting dalam pembentukan sel darah merah). Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut dari segi internal, ia juga membantu mengurangkan kebarangkalian kita mengidap penyakit tiroid. Ia juga membantu memberi badan yang sihat dan bertenaga.

B Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapt mengawal kadar metabolisma badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Tiga supplement Shaklee ini sangat membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal disamping menyihatkan badan anda dan tidak akan memudaratkan.

Oh ya, sebelum terlupa, Promosi Beli 3 Percuma 1 Mealshakes masih ada sehingga hujung bulan ini. Jadi Anda boleh beli Mealshakes dan kongsi dengan seisi keluarga.

Jika anda beli Mealshakes Promo ini secara tidak langsung anda telah menderma 10% untuk jayakan program " Shaklee Cares for Our Children"

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...