Nuffnang

Tuesday, July 15, 2014

Supplemen untuk Kurus

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Di Shaklee terdapat rangkaian supplemen yang memang di khaskan untuk tujuan pelangsingan badan.
Dengan hanya 3 langkah penting yang membolehkan anda mendapat berat badan yang diidamkan dan yang paling penting Selamat & Semulajadi.


3 Konsep UTAMA :
  • DETOX
  • BAKAR
  • BINA
DETOX
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Pilihan Supplemen untuk DETOX:
1) Alfalfa Complex :
- Untuk mereka yang tidak mempunyai sembelit.
- Sesuai untuk ibu menyusu kerana Alfalfa juga dikenali sebagai "Milkbooster"

2) Herblax:
- Untuk mereka yang mengalami sembelit teruk.
- Tidak digalakkan untuk ibu menyusu kerana risau anak akan terkena kesannya (cirit birit & naik ruam panas)

**Dinasihatkan mendapat konsultasi dari pengedar Shaklee anda sebelum consume 2 supplemen diatas.

BAKAR/MEMECAHKAN LEMAK

Terdapat 2 pilihan untuk bakar/pecahkan lemak.

1) Lecithin :
Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

2) Omega Guard :
Omega Guard tidak mengemulsi lemak tetapi fungsi minyak ikan membantu pembakaran lemak termendap. Fungsi Omega 3 melancarkan perjalanan darah ke otot ketika bersenam. Maka lebih banyak pembakaran lemak akan berlaku. Omega 3 berfungsi secara begini:

Menghalang pembentukkan lemak --> menambah metabolism --> bakar lemak

BINA OTOT DENGAN PROTIEN

Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

2 Pilihan untuk Protien :
1) Cinch Shake
- Tidak sesuai diambil oleh ibu menyusu kerana kandungan kalori Cinch Shakes yang terlalu rendah tidak sesuai di ambil oleh ibu yang menyusukan anak kerana di khuatiri akan memberi kesan kepada berat badan bayi anda nanti

2) ESP
- Sesuai diambil oleh ibu menyusu dan ESP juga dapat mempercepatkan pengeluaran susu ibu.

Selepas kurus, badan akan mudah mengelebar/gelebeh, dengan pengambilan protein akan shapekan otot yang gelebar dan membuatkan badan solid.

Kombinasi 3 Supplemen ni memang terbaik untuk turunkan berat badan. Tapi anda perlulah mengamalkan makanan yang seimbang, Diet yang teratur & minum air sekurang-kurangnya 2-3 Liter air masak sehari untuk tujuan memudahkan penyerapan kesemua supplemen yang diambil.

KLIK UNTUK TERUS BELI SECARA ONLINE
KLIK DI SINI SEKARANG!
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...