Nuffnang

Monday, July 14, 2014

SET RESDUNG SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Resdung merupakan sejenis penyakit di mana terjadinya radangan pada rongga sinus yang disebabkan oleh jangkitan kuman. Resdung sangat merimaskan terutama bab gatal hidung & hidung tersumbat yang sememangnya menganggu tidur & aktiviti harian anda.

Resdung selalu terjadi pada individu yang alah pada habuk dan debu & selalunya bersin & gatal-gatal hidung terjadi di waktu pagi atau petang.

Set Resdung Shaklee bertujuan mengurangkan simptom-simpton alahan, kegatalan hidung yang dialami. Malah ada sebilangan pengguna yang menunjukkan kesan positif setelah mengambil supplemen ini secara konsisten.


B Complex
Kandungan B6 dalam B Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan.
Bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B Complex akan menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka.
Membantu dalam membina protein dalam tubuh.

Vitamin C
Ia berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit.
Mempercepat proses penyembukan tisu tubuh.
Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Alfalfa Complex
Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis).
Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis).
Namun begitu, mereka menghidap penyakit SLE tak digalakkan mengambil alfalfa sebagai suplemen.

Penyakit Resdung sekiranya dibiarkan akan menjadi semakin kronik yang boleh menyebabkan kompilasi kepada otak & boleh membawa maut! Jadi jangan biarkan resdung anda melarat! Segera dapatkan Set Resdung Shaklee kerana ianya selamat & semulajadi tanpa memudaratkan.

KLIK UNTUK TERUS BELI SECARA ONLINE 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=45b430710ad04765a6afd58d9d9fafca
KLIK DI SINI SEKARANG!!!
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Shaklee ID (949399)
Call/SMS/WhatsAPP 012-3841916 untuk buat sebarang pembelian. Untuk dapatkan secara COD, Fa adalah pengedar Shaklee di kawasan Sri Petaling, Bukit Jalil , Sg Besi dan juga KLCC (weekdays).
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...